24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
Telenet verhoogt de snelheden van het One up(limited) abbo.
zie dit bericht enkel bij 1 site voorlopig,
wegens een betaald abbo heb ik niet meer info 😔
vandaag of morgen zal er meer info komen.
@Master-Magic schreef:Telenet verhoogt de snelheden van het One up(limited) abbo.
bron?
wat is "One(up) limited" ???
@Master-Magic schreef:wegens een betaald abbo heb ik niet meer info 😔
beetje zinloze post hé ???
@flip1953 als je dit onnodig vindt en wil betalen op de bron om de info te zien, ga je gang.
beter iets dan niet...
De voorwaarden zijn op 28 juli (2 dagen geleden) veranderd: Bijzondere voorwaarden ONE en ONEup (telenet.be)
Maar ik zie nergens hogere snelheden? Zo vaag.
Hier vind je de 2 artikel waar je naar verwees, zonder paywall:
[Links gewist wegens externe afbeeldingbron]
Een groot deel van beide artikels klopt absoluut niet. Namelijk dat het bv. van 30/5 Mbps naar 250/20 Mbps is veranderd. Onzin.
Inhoud gewijzigd door Filip (mod) | Reden: Externe afbeeldinglinks gebruikt.
van 30 mbps naar 250 mbps download snelheid
bron?
Antw: Heeft dat te maken met de nieuwe mobiele abo's voor internet 5G van Telenet met One en One up?
Deze mail ontvangen
|
|
|
@flip1953 schreef:
@Master-Magic schreef:Telenet verhoogt de snelheden van het One up(limited) abbo.
bron?
Bij ONEup kan je kiezen voor een Unlimited of 10 GB (limited) sim.
Tot voor kort was de eerste sim altijd Unlimited, dat lijkt ook niet meer het geval te zijn.
De nieuwe snelheden staan vermeld op de infopagina (onderaan bij specificaties of op het info icoontje klikken onder Mobiel): Telenet ONE – Onbeperkt internet thuis en onderweg
@Jari_Opsomer schreef:Hier vind je de 2 artikel waar je naar verwees, zonder paywall:
1. Telenet verhoogt snelheden van ONE(up) Limited
2. Telenet refreshes mobile bundles on One FMC packagesEen groot deel van beide artikels klopt absoluut niet. Namelijk dat het bv. van 30/5 Mbps naar 250/20 Mbps is veranderd. Onzin.
Onzin omdat het al zo was, of onzin omdat je die snelheid niet haalt? Telenet adverteert ONE nu als 250/20 voor mobiel. (zie bovenstaande link)
Het is pure waanzin dat de snelheidslimiet voor de SIM 30/5 was, echt pure waanzin. Dat is bijna oplichterij.
@flip1953 schreef:
bron?
@Master-Magic schreef:wegens een betaald abbo heb ik niet meer info 😔
beetje zinloze post hé ???
@flip1953 man heb jij nu echt op alles commentaar, er zitten hier toch narcisten op dit forum niet normaal....
Wat is het punt van ONE nog als je standaard maar 10 GB mobiel hebt.. Enkele jaren mensen de gedachte aanpraten dat ONE "Overal Onbezorgd Online" is, alsook "geen zorgen want ONE is één verbinding, thuis en onderweg", "altijd onbeperkt", en al die andere zever. Om dan na de vele prijsstijgingen het entry-level vanaf 10 GB te laten starten zodat het 'goedkoper' lijkt, je moet maar durven.
@Jari_Opsomer Er zijn nog klanten dag genoeg hebben met 10GB per maand, niet iedereen over dezelfde kam scheren.
ik kom bv toe daarmee omdat ik op de plaatsen dat ik veel kom wifi ter beschikking heb en geen 4/5G nodig heb.
Toch op letten met die openbare wifi
Vroeger was gemakkelijk met free wifi van telenet was zeer goed
Nu werkt het enkel in buitenland nog
Geen slimme zet geweest om dit afschaffen heeft gewoon klanten weg gejaagd
en die zitten ergens anders ook nog zonder free wifi maar bij een andere aanbieder
@luc55 Dan gebruik je toch VPN (betaalde versie weliswaar), toch?