Vast in een wurgcontract, advies?
Beste Netweters
Ik heb jullie advies nodig. Na jaren Telenet klant zijn, ben ik het nu wel echt beu. Ik wil veranderen naar Orange of Hey Telecom, maar ik kan dit pas binnen ongeveer 11 maanden. Waarom? Omdat er jammer genoeg 2 toestellen gekocht zijn via de Telenet webshop. (Trouwens erg veel problemen hiermee gehad!)
Mijn voornamelijkste reden is hun belabberde mobiele netwerk die ik niet meer kan verdragen. Ik heb niks aan 'onbeperkte' data, als ik die zo vaak niet kan gebruiken - vergeleken met het mobiele netwerk van de concurrenten. Hun systeem dat al zo lang scheef staat ben ik ook beu. Ik heb 0 controle over mijn thuisnetwerk/modem, en ja ik heb de witte modem zonder wifi. Next, de problemen met de eSIM op smartwatches die nog steeds niet opgelost zijn! En natuurlijk ook de prijzen, en prijsstijgingen omwille van 'inflatie', kuch.
En de druppel: Ik heb zojuist de factuur van deze maand ontvangen. En surprise, zomaar 100 euro meer dan normaal! Ik heb NIKS zot gedaan, we hebben ONE ('onbeperkt' dus) en alle blokkeringen staan AAN zodat er geen roste Frank buiten bundel kan zijn. En typisch, natuurlijk kan ik kan de factuur niet eens openen, weeral een error.
Hebben jullie tips? Kan ik toch het contract verbreken omdat Telenet voortdurend fouten maakt en niet de 'kwalitatieve' dienstverlening levert die het belooft? Zoniet, zou het een goeie geste zijn van Telenet als het zou mogen, ook na alle klachten bij de Ombudsdienst. Fingers crossed..
Alvast bedankt voor het advies!
Mvg
Jari
Opgelost! Ga naar oplossing.