Beantwoorden
Tovi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen.

Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "oeps er liep iets mis"

Via de chat met een medewerker krijgen we de melding dat dit een algemeen probleem is dat er aan een oplossing gewerkt wordt. 

Vrienden in België kunnen daarentegen zonder problemen hun verbruik raadplegen. 

 

Reeds geprobeerd:

- App geherinstalleerd

- desktopwebsite 

- overal afmelden

- vpn op belgie

1000026514.jpg

5 reacties
_Bear_79
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Het valt op dat medewerkers van Telenet bij problemen vaak snel zeggen dat het om een “algemeen probleem” gaat, vermoedelijk om de kwestie eenvoudig af te handelen. Het wordt hoog tijd dat Telenet — en in feite alle telecomproviders — hun medewerkers beter evalueren en trainen in probleemoplossing en klantgerichtheid.

In dit geval zou ik aanraden om opnieuw contact op te nemen met de klantendienst en duidelijk te maken dat het geen algemeen probleem betreft, aangezien uw vrienden wél toegang hebben tot hun verbruik. Succes

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6226
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

@Tovi 

Het zou best kunnen dat er een algemeen probleem is zie ook dit topic :

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Foutief-verbruik-in-de-MyTelenet-app/m-p/205981

Enkel zal dit niet elke klant treffen en niet iedereen zal hier een vermelding komen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Inge
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Is een algemeen probleem. Het antwoord dat ik kreeg van de klantendienst: 

 

"Onze excuses, hiervoor staat al een tijdje een algemeen incident open bij ons. Voorlopig wachten we nog op een oplossing daarvoor"

Chris
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

zelfde issue hier; one for 5; verbruik niet meer raadpleegbaar. 
ook  reeds diverse keren gemeld;
duurt reeds meer dan een maand.

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 6389
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

@Chris  Vorige keer dat dit voorviel duurde het ook een tijdje, nu met de vakantie periode moeilijke moment om dit snel op te lossen door de vele verlof periodes voor de Telenet medewerkers, gebeurt elk jaar in de zomer vakantie dat het trager gaat allemaal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


Fiber: 8500/2400