25.111
netweters
|
154.589
antwoorden
|
20.938
vragen
|
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen.
Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "oeps er liep iets mis"
Via de chat met een medewerker krijgen we de melding dat dit een algemeen probleem is dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Vrienden in België kunnen daarentegen zonder problemen hun verbruik raadplegen.
Reeds geprobeerd:
- App geherinstalleerd
- desktopwebsite
- overal afmelden
- vpn op belgie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het valt op dat medewerkers van Telenet bij problemen vaak snel zeggen dat het om een “algemeen probleem” gaat, vermoedelijk om de kwestie eenvoudig af te handelen. Het wordt hoog tijd dat Telenet — en in feite alle telecomproviders — hun medewerkers beter evalueren en trainen in probleemoplossing en klantgerichtheid.
In dit geval zou ik aanraden om opnieuw contact op te nemen met de klantendienst en duidelijk te maken dat het geen algemeen probleem betreft, aangezien uw vrienden wél toegang hebben tot hun verbruik. Succes
Het zou best kunnen dat er een algemeen probleem is zie ook dit topic :
https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Foutief-verbruik-in-de-MyTelenet-app/m-p/205981
Enkel zal dit niet elke klant treffen en niet iedereen zal hier een vermelding komen doen.
Is een algemeen probleem. Het antwoord dat ik kreeg van de klantendienst:
"Onze excuses, hiervoor staat al een tijdje een algemeen incident open bij ons. Voorlopig wachten we nog op een oplossing daarvoor"
zelfde issue hier; one for 5; verbruik niet meer raadpleegbaar.
ook reeds diverse keren gemeld;
duurt reeds meer dan een maand.
@Chris Vorige keer dat dit voorviel duurde het ook een tijdje, nu met de vakantie periode moeilijke moment om dit snel op te lossen door de vele verlof periodes voor de Telenet medewerkers, gebeurt elk jaar in de zomer vakantie dat het trager gaat allemaal.
Wij hebben hetzelfde probleem. Bij Telenet houdt men ons aan het lijntje: "wordt onderzocht", "probeer een andere browser", "herinstalleer de app", ...
Dit probleem duurt nu al een paar weken.
Wie met Android werkt kan in principe het verbruik van mobiele data op de smartphone raadplegen. Je kan de begindatum instellen op je factuur, bijv. als je op de 11e van de maand een reset hebt, dan kan je dat zo instellen.
Je kan ook een waarschuwing instellen als je een bepaalde grens bereikt hebt en een maximum grens instellen die het verbruik blokkeert (manueel te omzeilen indien gewenst).
Het is niet hetzelfde als Mijn Telenet, maar het geeft wel een idee over het verbruik.
LOL
Bij mij werkt het ondertussen terug!
goed nieuws ! vanaf vandaag is het verbruik terug raadpleegbaar in de app !