Beantwoorden
Depolle
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

Gingen we vandaag geen verdubbeling krijgen van ons mobiel internet (gsm) ivm de Corona? 

0 Likes
8 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

Je verbruik telt maar voor de helft mee

Copy/paste van de site

Hoeveel extra mobiele data krijg ik?
 

 

Ook je mobiel dataverbruik in België tellen we maar voor de helft, en dat vanaf dinsdag 17/3 (t.e.m. 3/4). Verbruik je 2 GB mobiele data? Dan gaat er maar 1 GB uit je pot data.

 

Bijvoorbeeld: je hebt een Kong-abonnement met 6 GB mobiele data. Je gebruikte al 4 GB. Op 20/3 ontvang je je aanrekening en heb je ook opnieuw een volle pot mobiele data. Tot 20/3 kan je dus in theorie nog 2 GB data gebruiken. Maar: omdat we maar de helft van je verbruikt tellen, kan je in praktijk nog 4 GB verbruiken. Op 20/3 heb je weer 6 GB. We tellen (t.e.m. 3/4) ook van je nieuwe pot data maar de helft van je verbruik. Zo kan je dus tot 12 GB gebruiken.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

& voor als je WIGO zou hebben; de datapot kan je, indien deze (bijna) op is, deze maand gratis eenmalig verhogen.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

@m-jan20 dat kan je altijd bij wigo eenmalig de data pot verhogen als je te kort hebt gratis, is niet enkel tijdens de corona virus periode 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

Ik heb twee weken geleden eenmalig de datapot verhoogd (van 25 naar 40GB).

Ga ik dit nu eenmalig opnieuw kunnen doen ?  @Suzy 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

@Master-Magic @Steven-E van de Telenet website: 

 

Als WIGO-klant verbruik je geen mobiele data buiten bundel. Da’s handig, want zo sta je nooit voor verrassingen. Maar in deze uitzonderlijke tijden is je pot mobiele data misschien uitzonderlijk te klein. Daarom kan je, tussen 17/3 en 3/4, eenmalig gratis omschakelen naar een hogere WIGO als dat nodig is. Zo surf je de rest van de maand nog verder via mobiele data en hou je zorgeloos contact met de buitenwereld. Je krijgt een automatische melding (via sms, e-mail, Mijn Telenet of de Telenet-app) met de mogelijkheid om te schakelen als je pot data bijna leeg is.

 

Vraag je zelf een hogere WIGO aan (dus zonder de melding)? Dan betaal je de prijs van de hogere WIGO.

Nieuwe aanrekening en dus nieuwe pot data? Dan schakel jeautomatisch weer over naar de WIGO die je gewoon bent.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

@m-jan20 ik heb dit paar maand geleden ook al gehad dat ik gratis eenmalig mijn data kon verhogen gratis als je datapot bijna op was, dat is niet de eerste keer.

kennelijk zijn de tekst opmakers niet altijd op de hoogte van de producten 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

@Master-Magic ik heb dit ook al is gebruikt, ik denkt dat dit om een tijdelijke actie gaat voor iedereen (ongeacht je dit al gedaan hebt of niet)


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verdubbeling van het mobiel volume #SamenErdoor

@Master-Magic @m-jan20 als WIGO klant kan je dit sowieso 1x per 12 maanden doen wanneer het nodig zou zijn. Heb je dit toevallig recent al gebruikt? Dan kan je hier nu opnieuw aanspraak op maken, deze teller werd uitzonderlijk gereset. Dus geen zorgen, iedereen met een WIGO die tegen zijn datapot aanloopt in de huidige situatie kan eenmalig gratis naar een hogere WIGO overschakelen. Dit heb ik gisteren bevestigd gekregen. 

 

Let wel dat je moet wachten tot de melding in Mijn Telenet / Telenet app / SMS / e-mail om het te verhogen. Voer je de aanpassing uit voordat je een melding hiervan krijgt, dan ga je wel moeten betalen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.