24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Ik heb zojuist op een website gelezen dat Telenet zijn data limiet omhoog brengt voor WIGO? Ikzelf heb WIGO 10 GB en dit zou dus 25 GB worden. Klopt dit? En zo ja, wanneer starten de nieuwe tarieven dan? Iemand die er meer over weet?🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
En op welke website hebt U dat gelezen? Dan kunnen we met z'n allen kijken 😉
Alle info over de nieuwe datapotten: https://press.telenet.be/tot-drie-keer-meer-datavolume-voor-hele-gezin-telenet-verhoogt-mobiele-data...
edit: had niet door dat de poster en de url poster twee verschillende mensen waren 😉
. Misschien moet ik toch overwegen om naar WIGO te gaan dan.
@m-jan20, de info die jullie hier delen is correct. Vanaf maandag 10/12 worden voor alle WIGO's de datalimieten verhoogd. Maandag wordt de informatie op de website aangepast en vanaf dan zullen alle bestaande WIGO klanten ook communicaties hierover ontvangen. 😉
Mooi! Het was dikwijls toch wat uitkijken naar het einde van de maand toe met twee pubers.
En mama die eens een paar dagen geen Waze meer kon gebruiken omdat papa vergeten was de pubers te pauzeren
Ik vermoed dat de downloadvolumes voor meldingen en automatisch pauzeren nog niet mee zijn aangepast met de upgrade.
Zowel via de mobile app als via mijn Telenet kan ik dit enkel instellen voor 2, 4, 6 of 8 GB. (dat waren de volumes voor de oude Wigo 10GB)
Ik heb nu Wigo 25GB en zou graag iedereen max bij max 10 of 12 GB (of hoger) automatisch kunnen pauzeren.
ja kom er nu ook achter, dat we van 10GB naar 25GB zijn gegaan. TOF!! En dat met dezelfde prijs, HOOP ik maar.
@fredVM@ schreef:ja kom er nu ook achter, dat we van 10GB naar 25GB zijn gegaan. TOF!! En dat met dezelfde prijs, HOOP ik maar.
De prijs is in augustus al omhoog gegaan maar voorlopig geen nieuwe prijsverhoging nee.
Hey @Suzy,
Zou je aub eens kunnen horen betreffende mijn post van 3 dagen geleden (limieten en herinneringen waarvan de volumes niet mee zijn aangepast met de nieuwe Wigo upgrade).
Merci ! 🙂
@Steven-E schreef:
Zowel via de mobile app als via mijn Telenet kan ik dit enkel instellen voor 2, 4, 6 of 8 GB. (dat waren de volumes voor de oude Wigo 10GB) Ik heb nu Wigo 25GB en zou graag iedereen max bij max 10 of 12 GB (of hoger) automatisch kunnen pauzeren.
@Steven-E, dit is inderdaad gekend bij Telenet op dit moment. Sinds de verhoging van de mobiele potten in de WIGO pakketten, wordt er onderzocht waarom de herinneringen en limieten niet mee zijn aangepast/verhoogt. Dit wordt opgelost, maar een timing ervoor heb ik helaas niet.