|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Wanneer begint telenet met 5g stand allone ?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: 5g+
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Wanneer brengt Telenet 5G standalone uit?
@iFoontje Laat hen eerst hun telefoon netwerk overal even sterk hebben op 5G, alsook in de grijze stroken waar er slechte ontvangst is voor men weer overstapt op iets anders.
Dat gaat nooit gebeuren, Telenet heeft ongeveer 1300 minder zendmasten dan Proximus en Orange.
Ongeveer 5500 vs 4200.
Trouwens, alle 5G masten van Proximus ondersteunen al 5G SA. Ze waren zeer slim door direct te investeren in de allernieuwste hardware i.p.v in de goedkoopste.
Zelfs hun routers zijn beter dan die van Telenet, ze ondersteunen allemaal wifi 6e en de nieuwste ondersteunen Wifi 7.
telenetje das traage 1G Das Sjoemelsoftware!
volkswagen das auto das sjoemelsoftware
wanneer brengt telenet eens eindelijk 6G uit
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: 6G
Wat houd je tegen om een mobiel abonnement bij een andere leverancier te nemen? Ik ben zelf een hele tijd geleden naar Yoin (Proximus netwerk) overgestapt en heb me dat nog niet beklaagd. Ik heb een dual SIM met ook een Telenet nummer en ik zie dagelijks het verschil in dekking.
@iFoontje En welk merk heeft al 6G op zijn toestel??
er zijn er amper dat echte 5G hebben, laat staan dat er al 6G bestaat.
kan gerust nog 2 a 3 jaar duren aan de snelheid dat de providers werken.
6G bestaat nog niet eens. Pas vanaf 2030 en 2031 gaan ze chips produceren die 6G ondersteunen.
Zeg die huidige 5G is veel te traag ik moet soms 4 milliseconden wachten op mijn bijlagen daarom dat ik nu 6G nodig heb
@iFoontje schreef:Zeg die huidige 5G is veel te traag ik moet soms 4 milliseconden wachten op mijn bijlagen daarom dat ik nu 6G nodig heb
De leukste thuis zeker?
@iFoontje En heb je al een toestel dat 6G aankan??
Er is zelf geen echte 5G toestel nog behalve de Google pixel nieuwste versie.
dus je zal nog lang mogen wachten op je 6G.
en 5 milliseconden is echt wel veel hè, het is muggenziften dit.
Incorrect, alle smartphones die 5G ondersteunen kunnen 5G SA gebruiken.
De iPhone 12 cellular modem, Qualcomm Snapdragon X55, ondersteunt 5G SA sinds dag 1 maar was enkel actief na iOS 14.5. Amerikaanse T-Mobile klanten konden 5G SA gebruiken.
En dat is de allereerste 5G cellular modem, het is ondertussen 2026...
Apple en telecombedrijven moeten samenwerken om dat te activeren.