Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
SwanSong
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Star Wars Day Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zoals ik hieruit begrijp, 5-7-2023 (nog) geen ondersteuning voor eSim in de iPhone door Telenet mobiel.

Telenet is zusterbedrijf van Vodafone/Ziggo, en bij de abo’s van Vodafone werkt eSim, mss. moeten ze daar gewoon eens even mee praten.

PhilipP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Star Wars Day A born reader! Twee handen vol!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Bij Orange is die al jaren te krijgen …

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

"in de loop van 2023", maar dat kan net zo goed 31 december 2023 zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zal moeilijk worden er nog veel werk in orde gebracht worden pas als alles op punt staat

zullen ze de volgende stap gaan maar december kan nog lukken

Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

En ondertussen is het alweer bijna Augustus.

Hebben ze ons toch weer 7 maand gesust. Ik mag hopen dat ze niet opnieuw instellen naar 2024.

Schrijnend dat alles zo lang moet duren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Sven92 

Het komt er zeker aan, er is al een vergadering over geweest, plannen zijn voor eind december ermee te starten…


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Dan komen alle voorspellingen van dit forum toch nog uit, dat Telenet tot de laatste dat van 2023 wacht om hun belofte na te komen 🤣

editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik snap écht niet waarom het zo lang op zich laat wachten, ik vroeg het op twitter, maar nada reactie. En die aanhoudende administratieve problemen, dat lange wachten voor hulp het laatste jaar. Ik dénk dat Telenet niet goed beseft welke kant dit aan het uitgaan is. Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.

Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@editor1984  schreef:

Ik snap écht niet waarom het zo lang op zich laat wachten,


Simpel, een eSIM maakt het mogelijk om instant van mobiele operator te veranderen. Dat wil Telenet niet, daarom is er geen eSIM bij Telenet voor smartphones.


@editor1984  schreef:

Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.


De prijs is wat een gek ervoor wil geven. Kwaliteit heeft niets te maken met de prijszetting. De kwaliteit van een dienst moet je als gebruiker elke dag beoordelen. Als Telenet niet meer aan je verwachtingen voldoet, zit je niet meer bij de juiste operator.

Daar hoef je niet over te zeuren. Telenet is vrij om te doen wat het wil, Telenet mag veranderen, ten goede of ten slechte. Jij bent vrij om een andere operator te nemen als Telenet niet meer aan je verwachtingen voldoet. Ander en beter en goedkoper.


@editor1984  schreef:

 Ik dénk dat Telenet niet goed beseft welke kant dit aan het uitgaan is. Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.


Ze weten dat maar al te goed. Het Telenet-management monitort continu de operationele en financiële cijfers. Ze weten zeer goed wat er gebeurt. Ze hebben natuurlijk wel allemaal een grote zak geld gekregen in september 2022 van hoofdaandeelhouder John Malone (Liberty Global) om te doen wat vandaag gebeurt.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Ex-Netweter @editor1984 

Het komt er wel degelijk tegen eind dit jaar maar weet niet of ik alle info mag geven, als de mensen uit verlof zijn die de info ons hebben meegedeeld kunnen ze hierover meer vertellen, maar het komt zeker binnenkort.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Dat geloof ik best. Telenet zal minstens eSIM voor de Apple iPhone 15 moeten aanbieden. Want de Apple iPhone 15 die in september 2023 wordt gelanceerd zal geen fysiek simkaartslot meer bevatten.

Zonder eSIM-aanbieding zal de Apple iPhone 15 onbruikbaar zijn op het Telenet-netwerk. Dan zouden Telenet-klanten die een nieuwe iPhone kopen sowieso naar Orange of Proximus overstappen en valt heel de ONE(up)-strategie in duigen.

Zo zie je maar, als Apple technologieën doordrukt, kan Telenet opeens wel luisteren.

Dank je wel Apple!

editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het is wat mij betreft al meer dan vijgen na Pasen. Om duidelijker te zijn, de vijgen liggen de rotten in de groene gftbak.
Het ziet er niet goed uit, zoveel is zeker. Merkwaardig hoe Telenet stilaan van de Goliath van telecomland naar het mindere kleine broertje verandert.

Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Onbegrijpelijk dat jij rotte vijgen eet.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zou er niet te veel hoop op zetten

Er zijn veel dringende zakken eerst op te lossen

En dit zal eerst gebeuren de rest zal naar een latere datum worden opgeschoven

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@luc55 onze info dat we hebben gekregen spreekt u tegen 😉 

reken vanaf september tot eind december dat het er komt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.