@editor1984 schreef:
Ik snap écht niet waarom het zo lang op zich laat wachten,
Simpel, een eSIM maakt het mogelijk om instant van mobiele operator te veranderen. Dat wil Telenet niet, daarom is er geen eSIM bij Telenet voor smartphones.
@editor1984 schreef:
Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.
De prijs is wat een gek ervoor wil geven. Kwaliteit heeft niets te maken met de prijszetting. De kwaliteit van een dienst moet je als gebruiker elke dag beoordelen. Als Telenet niet meer aan je verwachtingen voldoet, zit je niet meer bij de juiste operator.
Daar hoef je niet over te zeuren. Telenet is vrij om te doen wat het wil, Telenet mag veranderen, ten goede of ten slechte. Jij bent vrij om een andere operator te nemen als Telenet niet meer aan je verwachtingen voldoet. Ander en beter en goedkoper.
@editor1984 schreef:
Ik dénk dat Telenet niet goed beseft welke kant dit aan het uitgaan is. Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.
Ze weten dat maar al te goed. Het Telenet-management monitort continu de operationele en financiële cijfers. Ze weten zeer goed wat er gebeurt. Ze hebben natuurlijk wel allemaal een grote zak geld gekregen in september 2022 van hoofdaandeelhouder John Malone (Liberty Global) om te doen wat vandaag gebeurt.