42238
netweters
|
18639
gesprekken
|
20133
vragen
|
Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn echtgenote zweert bij Iphone en sleurt er nu twee mee (werk en privé).
In afwachting van een esim van Telenet ga ik het werknummer overzetten op een esim bij Orange (goedkoopste abo van 8 euro). Ze moet er vooral op bereikbaar zijn,af en toe bellen en smssen kunnen sturen.
Data kan dan nog altijd via Telenet. De tweede telefoon kan dan weg.
@patrick37 mijn collega's van het Social-team hebben deze vraag gisteren ook gekregen. Zij hebben het nagevraagd, nu is het even wachten op een antwoord van onze collega's. Keep you posted!
@patrick37 @Steven-E we hebben ondertussen vernomen dat ook Telenet met de eSim bezig is en plannen heeft om het in 2020 op de markt te brengen. Een concretere datum konden ze ons helaas niet meedelen.
Enige voortgang hier?
Is et al meer nieuws?
Is er al meer nieuws?
@bbelmans , Suzy heeft amper 5 dagen geleden hierboven gezegd dat er nog geen nieuws is. Heb aub toch een beetje geduld. Als er nieuws is, wordt het hier wel gepost. Zelfs zonder er naar te moeten vragen ...
Al nieuws? 🤣