42420
netweters
|
18804
gesprekken
|
20302
vragen
|
Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@timlaurey schreef:Al nieuws? 🤣
Elke dag om 19u op vtm en vrt.
"Elke dag om 19u op vtm en vrt."
Dat is geen nieuws... dat is opinie. 😂
geen nieuws is (niet altijd) goed nieuws ☮️
@patrick37 @Steven-E @Wheng @NofanTasi @timlaurey Zal voor het najaar van 2020 of begin 2021 zijn vrees ik...
Hopelijk dan toch laat 2020 🙂
Zou een welgekomen toevoeging zijn
@Suzy is er inmiddels meer geweten omtrent de e-sim? Ik had ergens vernomen dat de business klanten hier ook de mogelijkheid toe zouden hebben. Dit zou praktisch zijn zodat men niet met 2 toestellen moet rond lopen. Alvast bedankt (en hopelijk een fijne vakantie gehad). Kris
Helaas kan ik jullie nog altijd geen concretere datum of nieuws geven. De collega's hebben me wel nogmaals bevestigd dat het in 2020 zal zijn. Ik hou een oogje in het zeil en geef in dit topic een update zodra meer info gekend is. 😉
we hebben nog 3 maanden, nog tijd genoeg voor zeker, de nieuwste iPhone zal ook Esim hebben alsook andere toestellen die er zijn en uitkomen, het wordt alsmaar interessanter om dit bij telenet ook aan te bieden, gewoon beetje geduld hebben is het antwoord 😉
Komaan Telenet... Motorola Razr 5G in mijn handen maar kan er niet mee bellen.
Nano Simkaart? 🙂 Ik ga voor de Google Pixel 5 ofwel de OnePlus 8T
Nano Simkaart != e-Sim kaart hé!