Beantwoorden
RoVer05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Beste,

 

ik zie in de informatie rond abonnementen bij Wigo S 3GB staan dat er maximaal 1 simkaart kan gebruikt worden. Mijn ouders hebben echter hetzelfde abonnement met 2 simkaarten, aangevraagd rond april.

 

Zijn de voorwaarden recent gewijzigd of is de informatie op de website foutief?

 

Bedankt,

Pieter

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

@RoVer05  de informatie rond de Wigo S 3GB aan simkaart is correct. Misschien hebben je ouders een Wigo 3 GB voor 2 simkaarten want dat abonnement heb je ook. Of ze hebben de Wigo S 6GB maar dat weet ik niet. Beste is toch eens goed na te kijken en eventueel eens een screen shot te maken van het geen wat ze hebben. Maar de informatie op de website is wel correct want er zijn geen andere abonnementen meer. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Ik ken ook nog mensen met Wigo S 3GB met 2 Simkaarten.

@Suzy, kan jij dit verduidelijken? Is Wigo S 3GB nu maar enkel verkrijgbaar met 1 simkaart?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

@RoVer05 

Als je zeker bent dat uw ouders een Wigo 3Gb hadden waarin 2 simkaarten begrepen zijn, dan is hun huidig abonnement een Wigo 9. Eind december 2018 zijn de volumes van de Wigo abonnementen sterk verhoogd. (zie hier een bericht hierover).

 

Als uw ouders weinig data verbruiken, kan het nuttig zijn om eens goed te kijken wat Telenet niet aanbiedt. Bijvoorbeeld zouden ze kunnen overschakelen naar Wigo S 6Gb. Dit kost 94,73 euro per maand tegen 104,92 voor Wigo 9Gb. Wat zullen ze dan anders hebben bij zulke overgang:

  • onbeperkt internet wordt beperkt tot 200 Gb
  • geen 36 uur terugkijk tv  (terugkijk tv met de optie Play blijft uiteraard)
  • geen Free G
  • de mobiele pot van 9 Gb wordt 6 Gb

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

@janne_man 

Daar ben ik niet zeker van!

Mijn neef heeft (sinds een jaar) Wigo 3 S met 2 simkaarten en betaald nog steeds 84,55€/maand!

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

@Ex-Netweter Dat is inderdaad correct. Mijn ouders hebben ook een Wigo S 3GB met twee simkaarten en betalen ook maandelijks 84,55 euro hiervoor, als extra hebben ze nog wel de dienst toplijn genomen van 4,50 euro omdat ze nog veel met hun vaste lijn bellen. 

Schermafbeelding 2020-07-27 om 17.14.36.png

 

 

0 Likes
RoVer05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb dezelfde vraag ook via Facebook aan Telenet gesteld en kreeg net dit antwoord:

 

Jammer genoeg is de WIGO S 3GB inderdaad recent veranderd naar een abonnement met slechts één simkaart: https://bit.ly/2V2yhPP. In dat geval kunnen we je ouders een WIGO S 6GB aanraden: https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/bestel-wigo-s-6gb/. Jolien

 

Dat is jammer want mijn schoonouders gebruiken minder dan 1GB per persoon en dus is 6GB véél te veel. Toch zijn ze nu verplicht om €10 meer te betalen per maand... Mijn ouders waren wel nog op tijd en hebben niet lang geleden toch een Wigo S 3GB kunnen scoren met 2 simkaarten.

 

Mvg,
Pieter

0 Likes
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Klopt mijn ouders hebben ook nog de WIGO S - 2 SIM's voor die prijs. Ik vroeg mijn 2de aan en was toen net te laat de wijziging was al, in alle stilte, doorgevoerd.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

bij koppels was dit ook een topper of mensen met kinderen ze gaven de sim kaart aan de kinderen of gebruikte zelf de sim kaart samen met nog een andere sim kaart in hun dual sim toestel dus na 84,55 euro brengt het niets meer op daarmee dat het veranderde  ik heb geen andere formules zien veranderen deze maand of hebben we het nog niet gezien

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

@Ex-Netweter 

Ik keek na wat ik terug kon vinden en verloor hierbij uit het oog dat @RoVer05 in zijn vraag duidelijk vermelde dat het om een abonnement ging van april dit jaar. Dus dat kon onmogelijk gaan over het oude Wigo 3Gb en kon dus enkel gaan over het vermelde Wigo S 3Gb. Allicht heb ik me laten beïnvloeden door de reactie van @patrick37 wanneer die het heeft over het oude Wigo 3Gb.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Ik heb ook nog een een Wigo S 3 GB met 2 simkaarten. Dus in plaats van volume te verhogen zoals ze bij andere abonnementen hebben gedaan hebben ze hier een abonnement van 1 simkaart van gemaakt. Mooi is dat.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo S 3GB aantal simkaarten gewijzigd?

Ik vermoed dat de Wigo S 3Gb teveel succes had.