Beantwoorden
LievenK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Star Wars Day De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Ik dacht vandaag de finale Snooker via terugkijk-tv te bekijken maar wat ik ook doe, ik krijg telkens de UCI World Tour Mannen wielrennen te zien.

Is dit een gekend issue (en hopelijk met gekende oplossing)?

LievenK_0-1682877097860.png

LievenK_1-1682877106656.png

 

 

7 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Er is een nieuwe aanbieder van epg hij heeft nog veel werk te doen info klopt niet

maar daar zijn ze mee bezig

op bbc 2 best opnemen om 14.00 uur en om 20.00 uur mis je de finale niet

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5857
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

@LievenK 

Heb je bericht in de juiste rubriek gezet. 

Dus bij elke fout die je ziet in de tv gids die kan je hier vermelden. 

Tijd + uur + datum alles erbij dan kunnen ze dit intern verder opnemen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LievenK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Star Wars Day De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Dat zal voor volgende keer zijn dan 🙂 

LievenK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Star Wars Day De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Top, dank je wel.

30/04/2023 om 19:54 stelde het probleem zich nog. De tv gids zelf toont wel de juiste info (zie screenshots) maar als je dan wil terugkijken kom je bij wielrennen terecht. In de tweede screenshot zie je dat snooker geselecteerd is en een wielrenne thumbnail getoond wordt.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1105
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Ik denk dat het probleem hier bij Eurosport te vinden is; de tv gids van gisteren kan ik niet terugvinden. Maar bijvoorbeeld de tv gids die ze voor morgen zelf op hun website hebben gezet staat er tegelijk Wielrennen als Snooker gepland op Eurosport 2. Bij Eurosport 1 dan weer tegelijk Snooker en (live) Tennis.

Mijn vermoeden, ze hebben hun zendschema aangepast en niet doorgegeven aan de EPG leveranciers.

 

Vreemdgenoeg, als je voor gisteren de uitzending "Wielrennen" en "UCI World Tour Mannen" op Eurosport 1 kiest (13:30 & 14:00) dan zie je snooker. (Helaas stopt de uitzending wel voor het einde aangezien het volgende programma geen Terugkijk TV heeft). Maar online is er geen enkele tv-gids te vinden die dat ook zo aangeeft. De uitzending van gisteren om 20u op Eurosport 1 is wel effectief snooker. Hopelijk zijn dat de wedstrijden die je wil zien.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

@LievenK heb het tijdens het kijken zelf ook opgemerkt. Als je Eurosport 1 neemt (zoals @WG94 zegt), zie je inderdaad wel Snooker.

Ik zou je aanbevelen de laatste sessie van vanavond op te nemen, zo voorkom je dat je mogelijks het einde niet kan bekijken. Er is namelijk een bepaalde tijd in de tv-gids voorzien, maar live sport evenementen kunnen altijd uitlopen. Heb gisterenavond ook de laatste 10 minuten niet kunnen bekijken, omdat het Snooker-programma ten einde was en het event erna geen terugkijk-tv optie had (vanwege rechten vermoedelijk). 

Bedankt om het te melden, de collega's die hier mee lezen (die werken aan de tv-gids) zullen dit zeker doorgeven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Eurosport snooker terugkijken toont wielrennen

Dag @LievenK en iedereen,

Dank voor deze melding. Mijn directe collega's hadden dit gisteren inderdaad ook opgemerkt.

Ons vermoeden wijst momenteel richting last-minute EPG-wijzigingen vanuit de broadcaster, die mogelijks ook niet eenduidig waren. Ik vraag onze aggegator alsnog na te kijken of hier een historiek van kan teruggevonden worden.

Groet,

Carl

--Metadata Engineer @Telenet