Beantwoorden
Breka
Experienced Beetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Programmatie vanaf donderdag 27-8-26 niet ingevoerd.

Kan iemand een verantwoordelijke bij onze Telenet wakker maken? Vanaf donderdag 27-8 kun je geen programma's opnemen omdat niets uit de EPG werd opgeladen. Iemand...?

Tags (1)
25 reacties
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

We hebben jullie feedback over het ontbreken van de programmatie in de tv-gids vanaf 24/08 en 26/08 nog eens doorgegeven aan onze collega's, al lezen de collega's hier sowieso al mee in de tv-gids meldingen groep.

Ook de feedback over de foute weergave van de Champions League wedstrijden op de Play Sports kanalen hebben we doorgestuurd. En we hebben gevraagd of de sportkalender op de website aangevuld kan worden met de wedstrijden uit de Champions League.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

Er lijkt opnieuw een beetje schot in de zaak te komen want op vrijdag staat de Premier League-match ingevuld op Play Sports 1. Op zaterdag nog wel één groot vlak met "geen uitzending" voor de duur van de 3 matchen die worden uitgezonden. Ook is ondertussen de Champions League aangevuld op de Telenet-sportkalender (maar nog niet volledig in de tv-gids), maar zijn ondertussen ook de uitzendingen van morgen en vrijdag van "Ik Weet Er Alles Van!" op vtm verplaatst naar het correcte tijdstip (vtm heeft dit programma verlaat deze week omwille van tegenvallende kijkcijfers). Voor Play (vanaf maandagavond 24 augustus 20.00 uur), vtm (woensdag 26 augustus) en alle zenders vanaf donderdag 27 augustus is er momenteel nog niets veranderd.

K-330
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!
Breka
Experienced Beetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Hallo Suzy,

Eén van de leden vermeldt dat het hier geen helpdesk is. Hij verwees naar de helpdesk van Telenet. Dus nam ik vandaag, 19-8-26, met een mevrouw van deze desk contact op.

Zij liet mij de hele opstartprocedure uitvoeren, wat ik zelf al tig keren deed. Uiteraard zonder oplossing.

Na die procedure liet zij weten het door te zullen geven naar de backoffice.

Op basis van alle info die ik hier lees, ben ik er van overtuigd dat het geen individueel probleem betreft maar een algemeen. Dus heeft het te maken met het binnen halen van de tv-programma's van zo goed als alle zenders via de EPG, wat tot nu toe nog niet is gebeurd.

Geldt ook voor de programma's van Play en VTM die nieuw zijn, doch niet vermeld in de tv-gids en dateren van vóór 27-8.

Daardoor kan o.m. geen enkele opname worden gepland.

In ieder geval bedankt omdat je als administrator de zaak opvolgt 👍.

Hofkens
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

@K-330  schreef:

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-sports/sportkalender.html

Die link kennen we inderdaad want die is ook al verschillende keren gedeeld in onderwerpen over foutieve tv-gidsen voor Play Sports. Maar het op een website vermelden is niet genoeg é. Telenet moet het probleem aanpakken bij de bron en die is al jarenlang de nieuwe (en zogenaamd "betere") leverancier van de tv-gids voor Telenet TV. Sindsdien (en dat is al enkele jaren) loopt het veel te veel fout. En ze steken het altijd op de zenders zelf, maar bij andere providers (zoals Proximus) staat volgende week wel correct ingevuld op vtm en Play. En zelfs als het aan de zenders zou liggen: wie is er dan de schuldige voor de foutieve info bij Play Sports? Juist ja, opnieuw Telenet. De enige dienst die niet onderbemand lijkt te zijn daar de laatste jaren is de dienst facturatie en indexatie...

Hofkens

@Breka  schreef:

Hallo Suzy,

Eén van de leden vermeldt dat het hier geen helpdesk is. Hij verwees naar de helpdesk van Telenet. Dus nam ik vandaag, 19-8-26, met een mevrouw van deze desk contact op.

Zij liet mij de hele opstartprocedure uitvoeren, wat ik zelf al tig keren deed. Uiteraard zonder oplossing.

Na die procedure liet zij weten het door te zullen geven naar de backoffice.

De officiële "helpdesk" van Telenet is al jaar en dag meer en meer een frustratiedesk aan het worden. Zij lezen enkel nog standaardantwoorden af uit hun computer terwijl iedereen weet dat die niet helpen als ze zelf op hun eigen computers eens naar de Telenet TV-website zouden surfen... Dat is dus de "premium service" die je krijgt voor het hoge bedrag. Kwaliteit is al jaren aan het dalen doordat het coax-netwerk de laatste jaren echt onstabiel geworden is in deze regio. En dan krijg je er nog zo'n helpdesk bij. Gelukkig proberen de moderatoren van de Netweters zelf nog wel hun uiterste best te doen om het één en ander te escaleren binnen Telenet zelf waardoor er toch nog iets opgelost geraakt.

waterrat1978
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

gelukkig kan je nog naar een telenet-winkel gaan.
iets wat bij sommige goedkope providers niet mogelijk is.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@waterrat1978  Voor die foute tv gids gaan die ook niks kunnen doen of dat er problemen in de buurt zijn met de Telenet kabel, je kan maar moeilijk die kabel mee nemen naar die Telenet winkel 🤪

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen! En wanneer slaap jij?

Van de Telenet website:
Kijk gratis terug en plan vooruit!
Even vooruitkijken? Met de TV-gids raadpleeg je de programmatie voor de volgende 14 dagen.

Wanneer komt dit in orde?

Hofkens

Via de Telenet TV-website is de tv-gids zonet aangevuld voor de ontbrekende periode.

K-330
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Mijn beste, die link kan altijd van pas komen voor iemand anders 🙂