Beantwoorden
Pablo_Escobear
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Dag van de Chocolade Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Hallo,

Ik merk al enkele maanden dat de programmatie op Disney Jr helemaal niet juist is en dat er andere programma's worden uitgezonden dan er in de tv-gids vermeld staat.

Ik heb hiervoor al contact opgenomen met Disney Jr en zij verwijzen mij naar Telenet.

Kan ik hier iets aan doen of kan hier iets aan gedaan worden?

 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Tv-gids tijdstippen kloppen niet

21 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Is maar een kleine moeite gewoon de play knop er bij zetten dan zoeken

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Gelieve on-topic te blijven, als je BBC wil bespreken ga dan even naar dat andere onderwerp.

Al ga je daar niet veel kunnen veranderen. Het is nagevraagd door Telenet bij BBC. Als BBC nee zegt, dan kan Telenet niet gewoon Terugkijk TV activeren voor die programma’s.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Hallo, @luc55 Zoals de andere al meegaven, graag on topic blijven en indien nodig een andere aan te maken.

Het is belangrijk dat het overzicht behouden blijft. Bedankt om daar op te letten! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Ondertussen hebben we vernomen dat dit al sinds 24/08 op de radar staat en hier een onderzoek (Disney Junior: tv-gids komt niet overeen met uitzending) voor open staat.
Indien je dat wenst als klant, kan je jouw klantennummer hieraan laten linken in het systeem via de klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 169
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Dag @Pablo_Escobear en iedereen,

Excuses voor het late antwoord - ik ben door een ongeval een maand out geweest.

Kan wél aangeven dat dit al sinds 29/06/2023, 15:37 geëscaleerd is, en dat onze aggregator met Disney in contact staat om dit recht te zetten. De laatste update van gisteren is dat Disney de oorzaak gevonden heeft en aan een fix werkt, maar dat ze geen ETA konden geven.

Groeten,

Carl

--Metadata Engineer @Telenet
Pablo_Escobear
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Dag van de Chocolade Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

Dank voor de update. Het is fijn dat ze de oorzaak al gevonden hebben.

Veel beterschap!

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Tv-gids tijdstippen van Disney JR kloppen niet

We wouden nog even laten weten dat Disney dit issue heeft verwerkt en opgelost. De tijdstippen kloppen dus opnieuw. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.