25.039
netweters
|
154.076
antwoorden
|
20.890
vragen
|
Na het aanvragen van 1 jaar vooruitbetaling heb ik opeens mobiel verbruik buiten abonnement en zou ik teveel piek verbruik hebben bij mijn vast internet. Dit terwijl ik een one for one abonnement heb.
Dat zijn nu eenmaal de regels. Zolang een klacht bij de ombudsdienst niet afgesloten is, mag daarover niet rechtstreeks gecommuniceerd worden tussen klager en beklaagde.
In dit geval geloof ik helemaal niet dat klacht bij de ombudsdienst de oplossing gaat versnellen. Je moet al goed een ERP kennen om de effecten te kennen van een ogenschijnlijk kleine wijziging. De kan is groot (zeer waarschijnlijk) dat de kennis onvoldoende in huis is. Ook bij de externe partner(s) was er blijkbaar een gebrek aan inzet van bekwame medewerkers. Het kan niet anders dat ook Telenet niet gelukkig is met dit lang aanslepen.
Al de afrekeningen van dit jaar zijn fout, maar die werden en worden volledig genuetraliseerd met een creditnota (afrekening met negatief bedrag) zodat het een saldo nul wordt.
Het klopt wat je zegt vanaf het bij de ombudsdienst zit houd 1 partij er mee bezig
Nu staat alles op pauze tot het uit geklaard is
Vanaf de 2 partijen een akkoord hebben zal alles duidelijk worden en afgesloten worden
Dit kan nog even duren
Eigenlijk heeft de klant hierbij een voordeel zeker als het een tijdje aansleept zullen ze een commerciële geste doen
Sinds februari kan ik mijn mobiel verbruik niet meer zien in de app, vanaf vandaag ook niet meer op de site. In de app moet ik mijn simkaarten activeren?? Alle miserie is begonnen met een jaar vooraf te betalen. Ondertussen vele facturen en creditnota’s zien passeren. De app ligt gewoon overhoop, 5 maanden al duurt dit liedje al. Balen. Heb reeds een aangetekend schrijven gericht maar niks van antwoord. In de Telenet winkel ben ik ondertussen een vaste klager.
Titel gewijzigd door Anaïs(mod) | Vorige titel: Op de app en de site kan ik mijn mobiel verbruik niet z
@Hugo ik heb je bericht samengevoegd met een reeds bestaand topic over problemen met verbruik & facturen na een jaar vooruit betalen.
@Hugo schreef:In de app moet ik mijn simkaarten activeren??
Dat is een gekend probleem, zie de reactie hieronder (bron, pagina 4 van dit topic) :
@Suzy schreef:
@janne_man schreef:...
@Moderatorof @Suzy in mijn Telenet zie ik het volgende:
Vermits alles met elkaar verbonden is, vermoed ik dat deze foute melding In afwachting van activatie een sterk verband heeft met het verkeerd lopen van de facturatie. Is dit iets wat oorzaak is of iets wat het gevolg is van, weet ik niet. Als klant is het mij onmogelijk om zoiets te laten doordringen tot bij de dienst dier daar werkelijk iets kan aan doen.
@janne_man @Avanti we hebben dit intern nog eens nagevraagd. Wat jullie hier vermelden over MyTelenet (in afwachting van activatie) is inderdaad gelinkt aan de problemen met jaar vooruitbetalen. Als het een geruststelling kan zijn: enkel in MyTelenet staat dit fout. Achterliggend in het systeem is er geen sprake over mobiele nummers die nog geactiveerd dienen te worden.
De collega's werken eraan om dit op te lossen, maar het helaas best complex is waardoor dit langer duurt. Onze excuses hiervoor. Maar jullie mogen zeker zijn dat het incorrecte verbruik nog steeds gecrediteerd wordt en er dus een permanente oplossing zal komen. Het communityteam blijft dit opvolgen achter de schermen en deelt eventuele updates hier.