24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
De nieuwe TN-tool 'Check&Smile' belooft oa te testen of je verbruik bij je abo past. Totaal niet dus! Ik deed net de test voor mijn schoonvader die al sinds geruime tijd in een ONE-abo 2 'unlimited' mobiele nummers heeft. Je zou dus al denken/hopen dat TN over de gebruikte volumes beschikt van beide nummer en op die basis al dan niet bevestigt dat alles prima is. En ja hoor: alles is prima zegt de tool, ondanks het feit dat verbruik van beide nummers RUIM en consistent onder de 10GB valt. Een eerlijke tool zou dus aangeven dat een downgrade van mobiele-abo's aangewezen is (-20€/maand!!), maar nee hoor, dat doen we bij TN niet. Wat een domper!
Ben benieuwd naar reactie van TN, die brave mensen (beide 85j) betalen dus al geruime tijd véél en véél te veel ...
TIP voor het forum: mss ook ff label Check&Smile aanmaken?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Check&Smile ... eerder een marketing truk vrees ik?
Best dat je dit doorgeeft aan telenet
Het is een nieuwe app er zullen wel nog fouten in zitten
De app mag geen verkeerde info geven mensen zullen zich bedrogen voelen
Kan later nog een probleem worden waar dat maanden later zal nog moeten rechtgetrokken worden
Dat is een hoop werk waar ze niets aan verdienen
Je moet ze even tijd geven om dit op te lossen
Waarom kan deze check&smile alleen via een app.
Zou toch ook moeten kunnen via computer,tablet,laptop.
Bij familie is men thuis gekomen problemen met kabel,
maar wat ik vind veel te duure abbo,niets gezegd.
Zoals men hier aangeeft van de TS klopt dat een beetje ?
Is het inderdaad niet zo dat de check and smile dan ook een goedkoper abonnement zou moeten bekijken ?
@KPSJe bent naïef. Check&Smile is een verkoopstruc om duurdere abonnementen te verkopen.
Als je minder wil betalen, zal je zelf op zoek moeten gaan.
Mijn vader heeft 12 GB bij Yoin, dat kost hem 10 euro per maand.
Je kan voor alle zekerheid en misschien veiligheid ook een test doen: My telenet, abonnement vergelijken en er staat ook rechts een kader met daarin 'Bestetarief.be'. Test gedaan op deze link en er stonden allemaal nullen.
Ik denk dat in de eerste plaatst het gezonde verstand staat en de dingen vergelijkt, met wat je werkelijk nodig hebt. De app Check en Smile zitten nog met bugs. Want op de app kon ik zien 'n lezen: Er is geen Telenet verbinding is en je hebt een prima product.
Een handige speelgoed 😂
Past je abonnement nog bij je verbruik? We geven advies op maat zodat jij nog meer van je abonnement geniet.
Er staat in de link wel anders
Er wordt echt getest en nagezien dat de bundel wel nog bij je past
Er wordt ook geen * gebruikt bij fouten
Ik begrijp het ook niet dat Telenet hier zoveel geld aan verspilt. Er zijn zoveel verbeteringen aan hun platform mogelijk of beter gezegd nodig dan alle Vlaamse bushokjes vol te hangen met die Check and Smile posters.
Het brengt voor de meeste gebruikers niets op. Er zijn zat alternatieven om vergelijkingtests uit te voeren. Check and Smile vertelt zelfs nog niet in alle situaties dat je een verouderde modem hebt of een ping resultaat hebt dat bedroevend is en best door een technieker nagekeken kan worden. In feite kan Telenet in veel gevallen zelf proactief handelen. Maar dat kost hun werk om te verifiëren of hun materiaal wel degelijk werkt.
En niet te vergeten…wanneer iemand in je gezin zijn/haar profiel zodanig heeft ingesteld op het strengste privacy niveau dan ben je er helemaal niets mee. Bizar…je privacy opgeven om je modem en wifi uit te testen. Neen dank je.
Als dit het antwoord is om de klanten beter te bedienen na hun moeilijke 2 jaren van slechte dienstverlening met hun overstap van IT systeem dan is dit wel bedroevend.
Men had beter geïnvesteerd in hun Telenet TV app, betrouwbaarheid, dekking 5G, MyTelenet omgeving,… noem maar op i.p.v. een app dat je een vals gevoel geeft.
Dank voor je reactie/tip, maar denk je echt dat TN dit niet gewild en bewust op deze manier in de markt heeft gezet?
Ze maken reclame op straat dat hadden ze beter niet gedaan als een vaste klant foute info krijgt is hij weg
Gelukkig zijn het oudere die deze reclame zien zelf nog niets gemerkt op straat
Maar er is al genoeg rommel op straat te zien dus de aandacht vermindert op deze zaken is ook niet meer van deze tijd meer
die reclame borden op straat je ziet zo ook minder en minder
Ze zouden beter de play more zenders 10 stuks zonder de film zenders open zetten voor de klanten dan heb je een ruimer pak tv zenders voor
de tv klant
Het kan niet zijn dat die paar klanten deze extra zenders zelf betalen wij betalen daar ook mee aan maar we krijgen ze niet
Dan trek je weer de tv klanten terug want die zijn nu weg niet iedereen zal je daar mee terug lokken elke klant is een klant meer
Neen bewust niet zijn fouten dat we al kennen in verleden we zijn het gewoon maar mag niet
is daar door dat mensen afhaken
door deze fouten
Als ze dit zouden bewust doen zoals je zegt op einde van de rit zullen ze toch moeten terug betalen ze kunnen er niet uit
foute info geven mag niet
Daar win je niets mee maar verlies je klanten
En zeker dat er nu genoeg vergelijkingswebsite zijn kan je alles dubbel controleren
Vanaf september zal Telenet iets moeten doen voor klanten die voldoende hebben met een goedkopere bundel.
Dat is iets van 10 jaar geleden
Dank u voor de opmerking. Ik lag kennelijk half in slaap.😳