Beantwoorden
pmarcoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Hoi allen,

 

Ik ben op dit moment klant bij Proximus maar ben altijd op zoek geweest naar een oplossing waarbij ik alles op 1 box kan kijken: TV, Netflix, YouTube, het nieuwe AppleTV+, ...

 

Blijkbaar is sinds vorige week Yugo beschikbaar als stand-alone app op AppleTV, niet meer casten via je GSM dus maar rechtstreeks via de Apple remote starten en spelen.

 

Hierdoor ben ik geïnteresseerd om over te stappen naar Yugo maar ik heb toch nog mijn twijfels over hoe goed dit werkt. Is er iemand die deze app al gebruikt en hun ervaring kan delen? Ik vraag mij vooral af hoe goed je kan doorspoelen/terugspoelen.

Tags (1)
0 Likes
56 reacties
FlipTrip
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Komt er ook een native app voor Android? Voor bijvoorbeeld de NVidia Shield?

0 Likes
pmarcoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@Struisie bedankt om te antwoorden!

 

Je zegt "Af en toe hapert het beeld wel eens", wat is af en toe? Dagelijks?

 

Zou je misschien eens een foto kunnen maken van dat menu waar alle zenders live worden weergegeven want ik kan me moeilijk voorstellen wat je daarmee bedoelt.

 

@Suzy Kan je binnen Telenet niemand vragen om hier eens een demo-filmpje van te maken? Ik vind het heel moeilijk om te beslissen om naar Yugo over te schakelen als ik niet weet hoe het eruit ziet of werkt.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@pmarcoen heb je dit filmpje al gezien? Werd gemaakt n.a.v. de lancering van YUGO. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Hey Suzy,

Het filmpje zegt niets over de native Yugo app voor Apple TV.

 

Wel over de app voor Iphone/Android om dan eventueel te streamen naar een Apple TV of Chromecast, maar dat is iets helemaal anders. 😉

 

Met de app voor Apple TV komt er geen smartphone meer aan te pas.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@Steven-E daar heb je een punt. 😁 Een demo over de YUGO-app voor Apple TV hebben we inderdaad niet. Ik zal het eens doorgeven!

 

In tussentijd wil er misschien wel een Netweter met YUGO een kort fragmentje voor je maken? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
pmarcoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Hoi @Suzy , dat filmpje had ik gezien maar zoals @Steven-E al zei toont dit niet hoe de Apple TV app werkt.

 

Als iemand van Telenet of op dit forum een filmpje kan maken zou dat enorm gewaardeerd worden!

0 Likes
Struisie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Handje vol!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@pmarcoen 
Het beeld hapert dagelijks wel eens maar nooit meer dan 2 seconden. Meestal vindt dit plaats op het moment dat er een nieuw programma aanvangt.

Is het storend? Een beetje maar ik zou YUGO daar nu niet voor laten.

Toen de native-app er nog niet was en ik alles dus streamde met mijn iPad was het vele malen erger. Toen viel het streamen soms uit tussen 2 programma’s in. Dit heb ik nooit meer voorgehad met de native-app.

 

Hier een foto van het zender-menu waarin je de zender kan kiezen die je 'live' wil zien.

IMG_1683.jpeg

Tags (2)
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@Struisie Foto’s moeten goedgekeurd worden door een moderator. In afwachting zie je een afbeelding met een driehoek en uitroepteken. Maar bij jou zie ik niets. Heb je de afbeelding weer weg gehaald?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Struisie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Handje vol!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@Steven-E

Ik dacht dus dat het niet lukte omdat ik die driehoek te zien kreeg. Nu ik de foto ge-upload heb met mijn PC, zie ik weer die driehoek. Ik dacht dat de foto onmiddellijk zou verschijnen.

Ik heb mijn vorige post aangepast met een foto. Ze zal wel eens verschijnen zeker? 😉

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@Struisie 

 

Het duurt inderdaad een tijdje na de goedkeuring voordat de afbeelding effectief zichtbaar is. Dat is een issue dat er vroeger niet was en waaraan gewerkt wordt door de ontwikkelaars van het forum. Wijzelf hebben daar geen impact op.

En ja, natuurlijk, afhankelijk van het moment van de dag en de week (en ook het uur) kan het al eens wat langer duren alvorens een mod of krak de afbeelding in de gaten krijgt en beoordeelt/goedkeurt.

 

Anyway, de uwe is goedgekeurd en ik zie ze nu toch staan in uw post.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?


@Struisie  schreef:

@pmarcoen 

Hier een foto van het zender-menu waarin je de zender kan kiezen die je 'live' wil zien.

IMG_1683.jpeg


Wow dat ziet er echt goed uit! Hopelijk oooooooooit ook zo'n app voor de standaard TV-app....😔


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?


@StefaanH  schreef:

@Struisie 

Het duurt inderdaad een tijdje na de goedkeuring voordat de afbeelding effectief zichtbaar is.


Snap eigenlijk niet echt waarom elke afbeelding per se goedgekeurd moet worden.... ik denk niet dat iemand er hier zijn hobby van gaat maken om "vieze filmpjes" of "uitdagende foto's" op te plaatsen. En dan nog; deze kunnen dan toch na het plaatsen verwijderd worden door de mod's? Als ik écht wil kan ik nu al perfect dit forum vol-spammen met web-links naar elke foto die ik wil; zoals hieronder 😉

klik hier voor de vieze foto


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

@m-jan20 Iemand die links zou zetten naar spam of andere vieze filmpjes jal wel vlug gebant worden.

Controle is nuttig om de gebruikers te beschermen tegen het geven van privacy gevoelige informatie zoals een userid. Nu kan je hierop reageren met te zeggen dat het userid op zich niets betekent. In een wereld met uitsluitend gebruikers die een goed wachtwoord gebruiken zou dat nog kunnen, maar niettegenstaande alle informatie die er al meegedeeld werd over wachtwoorden blijven wachtwoorden zoals 12345678 of azertyui en dergelijke zeer frequent voorkomen. 

Controle is er ook op reklame. Het volstaat om wat te googlen en je krijgt er meer dan genoeg.

Het komt beter over om het niet goed te keuren dan het eerst te laten staan en achteraf te verwijderen. 

pmarcoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Wow, bedankt @Struisie! Dat geeft mij al een veel beter idee! Mooie tv trouwens 😉

pmarcoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ervaringen met de nieuwe AppleTV app voor Yugo?

Play zat ook inbegrepen in Yugo he, is dit dan in een ander menu dat je deze programma's kan bekijken?

0 Likes