24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Hi all,
Ik ervaar een streamingsprobleem en ontvang foutcode SSM_1036.
Dit is op een tablet model 9 via Access point maar krijg regelmatig melding streamingprobleem met foutcode SSM_1036 en het beeld blijft ook reglmatig stilstaan bij het kijken.
het is wel alleen als ik via Yelo TV kijk.
Groeten
Ivov1
Nick heeft de inhoud van deze post bewerkt.
reden: Leeg bericht
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Streamingsproblemen met foutcode SSM_1036
Gebruik je een Telenet decoder? Ja? Welke?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/
A ok dacht dat het erbij stond
Dit is op een tablet model 9 via Access point maar krijg regelmatig melding streamingprobleem met foutcode SSM_1036 en het beeld blijft ook reglmatig stilstaan bij het kijken.
het is wel alleen als ik via Yelo TV kijk.
hoop u hiermee in de juiste richting te hebben gezet.
Yelo TV verwijderen en terug installeren
Bij een vriend van mij exact hetzelfde. Zit in het buitenland en krijgt gemiddeld 10 keer per aflevering (50 minuten) deze foutmelding (SM_1036). Iemand die weet waaraan het ligt? Niet het geval bij andere streaming apps.
Ik ervaar het nu ook: F1 GP Australië aan het kijken via Yelo TV app (TerugkijkTV). Al een keer of 7 moeten herstarten, en dat doet hij niet vanaf het punt dat het onderbroken was, maar enkele minuten terug.
vervelend!
EDIT: ongeveer 15 keer moeten herstarten gedurende de hele uitzending.
Ik gebruik een Iphone ios 15.4.1, laatste versie van de app v5.0.7 .
Aangezien het probleem zich ook op Samsung manifesteert ga ik er vanuit dat het geen probleem is bij de klant, maar wel iets in de backend bij Telenet.
@Suzy zou je dit kunnen melden? Txs!