24750
netweters
|
152317
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds gisteren krijg ik op de iPhone, de iPad en de MacBook Pro de foutmelding "Niet beschikbaar - Deze video kan niet worden afgespeeld". Dit komt erop zowel bij live TV als bij opgenomen uitzendingen. Op de digiboxen kan ik alles gewoon bekijken.
Ik heb de app al verwijderd en via de App Store opnieuw geïnstalleerd, maar dat leverde geen resultaat op. Gisterenavond werkte alles plots wel, maar vanochtend kwamen de foutmeldingen terug.
Suggesties?
Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Foutmelding -1102 op Telenet App
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Master-Magic schreef:@BillyX Denk dan ook eens na dat de tv app door liberty global wordt gemaakt en Telenet afhankelijk is van hen…..
Dat zou wel eens kunnen verklaren waarom de ontwikkeling en het bugfixen zo traag gaat. Maar eender hoe…deze fout heeft in het verleden al voor veel ellende gezorgd. Het is dan onbegrijpelijk dat dit weer optreedt. Hopelijk kunnen ze het deze keer sneller fixen dan de vorige keer.
@BillyX Op de tv box is het ook al eens gebeurt dat een bug er in zat en werd opgelost nadien en dat er wat later dit weer voorkwam, weet niet juist meer wat maar was ook in de firmware van die box, denk dat ze soms oude instellingen weer gebruiken en dan die bugs terugkomen, zou niet mogen maar het blijven mensen dat fouten kunnen maken.
heb ook een iPhone maar kan wel nog kijken, denk dat die beveiliging niet aanstaat bij mij, ben ze ook nog niet tegengekomen die optie in de instellingen, zit op iOS 18.1 dus zou dat normaal moeten hebben in de instellingen.
@Master-Magic schreef:heb ook een iPhone maar kan wel nog kijken, denk dat die beveiliging niet aanstaat bij mij, ben ze ook nog niet tegengekomen die optie in de instellingen, zit op iOS 18.1 dus zou dat normaal moeten hebben in de instellingen.
Dat is een optie voor betalende iCloud+ abonnementen (en staat dus ook onder iCloud instellingen), het is dus niet zo dat dat voor iedere iPhone met iOS 18.1 standaard beschikbaar is
@WG94 heb de gewone iCloud en zie die optie ook staan en staat uit bij mij, had daar nog nooit opgelet.
heb deze eens aangezet en kan dan idd ook niet meer kijken, denk dat de app dit ziet als een VPN en geen toegang geeft.
Zelf heb ik die privé doorgifte wel maar wij hebben Icloud+ hier thuis.
Volledig akkoord met BillyX
En we gaan dag 4 in waarbij een Telenet dienst niet werkt zoals je het zou verwachten.
Ik begin een déjà vue momentje te krijgen: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Foutcode-3016-op-de-Telenet-website-en-a...
Ik heb privé doorgifte weer aan gezet nu en de tv app van telenet werkt weer normaal. Ik wou dit effen laten weten hier!
@RudyBoumon schreef:Ik heb privé doorgifte weer aan gezet nu en de tv app van telenet werkt weer normaal. Ik wou dit effen laten weten hier!
Zoals eerder gezegd: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Foutcode-3016-op-de-Telenet-website-en-a...
“De TV app voert maar op bepaalde momenten een beveiligingscontrole uit.”
Vroeg of laat ervaar je opnieuw het probleem. (Jammer genoeg)
Ik heb privé doorgifte uit gezet en het werkt. Maar het moet voldoende werken. Het moet 100% werken met privedoorgifte op. Ben niet erg goed gezind. We betalen Telenet al genoeg dat het moet werken.
Heb hier net hetzelfde. Via Telenet.tv krijg ik foutmelding 3016! Bij contact met Telenet zeggen ze dat het waarschijnlijk aan mijn iPad ligt …
Vind ik ook ik heb doorgifte icloud ook uit staan op ipad en iPhone terug want gisteren morgen werkte het normaal maar tegen de middag weer de zelfde melding.ik hoop Telenet er snel iets aan doet zodat we de beveiliging snel terug aan kunnen zetten. Telenet hou ons op de hoogte als het is opgelost!!
@RudyBoumon schreef:Vind ik ook ik heb doorgifte icloud ook uit staan op ipad en iPhone terug want gisteren morgen werkte het normaal maar tegen de middag weer de zelfde melding.ik hoop Telenet er snel iets aan doet zodat we de beveiliging snel terug aan kunnen zetten. Telenet hou ons op de hoogte als het is opgelost!!
Voor mij persoonlijk en blijkbaar ook bij andere werkt het sinds vandaag terug zoals je zou verwachten...De dienst is echter veel te lang uit dienst geweest met 0,0 communicatie van Telenet zelf (alweer!).
Trouwens je moet niet zo snel hopen dat Telenet je op de hoogte zou houden. Zoiets betekent dus dat ze publiekelijk gaan zeggen dat een dienst niet werkt en daar zijn tegenwoordig kosten aan verbonden. Hoewel Telenet kennende zullen ze alles wel uit de kast halen om te oordelen dat het probleem elders ligt. Terwijl het in dit geval weer een onkunde van hun technische diensten zijn. Ze hebben blijkbaar niet voldoende geleerd van hun vorige blunder met exact hetzelfde probleem.
Ik hoop alleen dat in de toekomst de verheerlijking of de verbloeming van al de problemen veroorzaakt door Telenet gaat stoppen. Als er iets niet werkt dat mag daar terecht op gewezen worden om zo snel mogelijk een oplossing of zelfs een alternatief verwezenlijkt te zien.
Foutmelding -3016.... Mij ook bekend 😤... Sinds een tijdje kan ik ineens geen TV meer kijken op mijn iMac 18.3... Wissen en opnieuw installeren helpt geen zier... 'iCloud Private Relay staat af... Op mijn iPhone loopt tv kijken wél als een lier... Op een degelijk antwoord van Telenet wacht ik al 3 dagen... Hellup !
Na een gepeperde WhatsApp naar Telenet (na 7 dagen wachten...) was het ineens in orde, ik kan éindelijk terug TV kijken op mijn iMac...
Greetz