24748
netweters
|
152282
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, dat is niet zo moeilijk op zich. Alleen moet je soms de juiste zoektermen ingeven soms in het Engels. Mensen komen op een forum om geholpen te worden niet om dergelijke antwoorden te krijgen. Ooit zat ik opeen forum over PHP en als je dan een antwoord krijgt zoals kijk in een online cursus PHP dan weet je het wel. Ikzelf ben ook geen mens van de theorie. Ik leer door voorbeelden. Maar dit is hier off topic.
@loti schreef:De meeste Netweters kunnen eens wat meer gaan googlen,en ze zullen merken dat het niet zo moeilijk is om een oplossing te vinden.
Je bedoelt dus dat Netweters mag opgedoekt worden, want mensen kunnen toch alle antwoorden vinden op Google 🤔?
Naar de dokter moeten we ook niet meer gaan, want Dr. Google weet ook het antwoord op alle kwaaltjes en pijntjes?
Correct gebruik van leestekens kan je ook op Google vinden 🤗...
Wie zegt dat Netweters opgedoekt moet worden,zeg jij.
Ik zit op meerdere forums,mag toch of niet.
Ik heb nog nooit beroep moeten doen op Netweters,en ben al ruim 23 jaar Telenet klant,
x aantal upgrades doorgevoerd tot vandaag OneUp enz....
Ik blijf er bij,via google vind je voor 98% ALLES.Ook over Telenet.Niet iedereen staat er bij stil.Het is maar dat je het weet.
Is het nu in het Engels of Nederlands,wordt automatis vertaald naar eigen taal.
Maar goed dat google(zoekmachine) bestaat,of Netweters werd vandaag overompeld.
Dokter advies.
Alle kwaaltjes en pijn,vind je zeker en vast via google.
En welke stappen je verder moet ondernemen.Nie moeilijk.
Niet iedereen kan daar mee om met wat ze op Goole vinden. Je vindt er soms technische uitleg waar je echt techneut voor moet zijn. Geschreven door specialisten die voorbijgaan aan belangrijke basisstappen omdat zij dat vanzelfsprekend vinden. Heel theoretisch zonder voorbeelden. En soms vind je veel mogelijke oplossingen en moet je in staat zijn om die te combineren. Niet aan iedereen gegeven. En die vertalingen uit het engels dat is ook niet alles. Als er staat vensters 11 voor Windows 10 en dergelijke. 😂
hier net hetzelfde probleem.
telkens ik op de website naar mijn telenet ga, en dan naar geavanceerde instellingen krijg ik gewoon een blanco pagina. Ik wil graag een poort openzetten, maar hierdoor lukt dit niet. Is hier een oplossing voor?
@loti @flip1953 @igvfer @Weetnetter
Dag allemaal!
Mag ik jullie vragen om het wel on topic en verder ook beleefd te houden? Discussies kunnen en mogen zeker gevoerd worden maar dit heeft niets meer te maken met het oorspronkelijke topic. Met dit soort discussies te voeren is niemand geholpen.
Onze spelregels vind je alvast hier terug: Spelregels: We houden het graag netjes - De Netweters.
Mvg
Vincent
Gekend probleem, zie Overzicht van problemen met 'Geavanceerde instellingen'.
Morgen (ik vermoed ‘s avonds) krijgt Mijn Telenet een update en dan zou het weer moeten werken.
On topic.
Morgen zou dat blanco pagina opgelost moeten zijn.
Heeft lang genoeg geduurd.
Het krediet geraakt eenmaal op.
gewoonlijk wanneer er verbeteringswerken gepland zijn wordt er op de login pagina van mijn telenet een melding gezet met de uren vanaf wanneer en hoelang mijn telenet niet beschikbaar zal zijn .
@Arthur_Het probleem ligt niet bij jou dat is een gekende bug in mijn telenet laat ons allemaal bidden dat we er morgen vanaf zijn.
Thuisnetwerk.
Geavanceerde instellingen.
Pagina werkt hier terug.
Eindelijk weer beschikbaar.
De modem instellingen werken terug.
Hier werken de geavanceerde instellingen ook terug...
Ook de ruimte voor lokaal IP-adres + externe poort is uitgebreid.
Hopelijk blijft het zo.
"oeps er ging iets mis" is nog niet verdwenen pfff waarom kunnen ze daar nooit een probleem vanaf de eerste keer en permanent oplossen !!!!!! aan dit tempo gaat het nog 30 jaar duren 🙄
dit gaat niet over de modeminstellingen voor alle duidelijkheid dat kan ik niet eens nakijken moet je beheerder voor zijn en ook dat is nog niet opgelost mja ik ben 60 jaar tegen dat ze er misschien aan gaan beginnen .
Klopt! Geavanceerde instellingen terug ok. Nu nog de gebruikers, mailboxen en mobiel verbruik...