24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
We kregen het heuglijke nieuws dat we een gratis chromecast kunnen bestellen voor 1 augustus. Maar bij alles in te vullen geeft hij een foutmelding bij het deel telefoonnummer:
- Geef een geldig formaat in voor het telefoonnummer.
- Geef een geldig mobiel nummer in.
Op deze manier lukt het gratis bestellen uiteraard niet. Iemand een idee hoe het moet ingevoerd worden?
|
|
|
Ze zijn niet zo duidelijk in het formaat dat ze verwachten, maar ze verwachten het internationaal formaat. bvb +32466123456 (wat overeen komt met 0466123456)
Hopelijk lukt het nu wel.
Veel succes!
@Moderator kunnen jullie het team dat in staat voor deze actie misschien vragen die info toevoegen?
Neen is geen spam
Het gaat over telenet flow klanten die kijken via een toestel dat nu niet meer ondersteund wordt voor telenet tv
die krijgen een gratis toestel om verder te kunnen zien op hun toestellen
Heb je geen e-mail gekregen dan heb je pech
(telenet flow is vrijdag gestopt )
Een zeer mooie kado en zeer vriendelijk van telenet
Is dit ondertussen al opgelost?
Ik krijg mijn gsm nummer ook niet ingevoerd.
@Laurensdegroote schreef:Is dit ondertussen al opgelost?
Ik krijg mijn gsm nummer ook niet ingevoerd.
Heb je het internationaal formaat gebruikt?
@Laurensdegroote schreef:Ik krijg mijn gsm nummer ook niet ingevoerd.
Zoals hierboven al gezegd, je moet het internationaal formaat ingeven, zonder spaties. Dan lukt het wel:
Toch niet zo moeilijk? 🤔
PS. Voor je bestelt lees best eens de algemene voorwaarden:
@WG94 schreef:
Ze zijn niet zo duidelijk in het formaat dat ze verwachten, maar ze verwachten het internationaal formaat. bvb +32466123456 (wat overeen komt met 0466123456)
Hopelijk lukt het nu wel.
Veel succes!
@Moderator kunnen jullie het team dat in staat voor deze actie misschien vragen die info toevoegen?
Ik zie dat niemand van ons hier nog op gereageerd heeft, maar dit is wel degelijk in het begin van de week al aangepast/verbeterd.