24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@patrick37 schreef:@Ex-Netweter
Waarom stop zetten ?
Omdat Telenet reeds lang op de hoogte is van het probleem met de app en dit niet binnen een redelijke termijn heeft opgelost.
Je verwacht inderdaad dat Telenet het probleem oplost, maar het gebeurt niet. Na 12 maanden en 120 euro later mag je beginnen beseffen dat Telenet het probleem niet wil of kan oplossen. En zo'n gebrekkig product is je toch geen 10 euro waard?
Op iOS & tvOS (Apple TV) zie ik ook dat er maar gemiddeld om de 4 maanden een update is. Op zich geen probleem, moest de app niet zoveel problemen en bugs hebben….
Ook de website zit nog vol kleine maar zeer vervelende bugs trouwens.
4 maand???? Dat is een eeuwigheid in deze tijden. Ze kennen of willen het niet op de rails krijgen. Dat ze in de leer gaan bij vrtnu of vtmgo. Daar kunnen ze wel een degelijke app ontwikkelen en dan nog gratis
Ja ik heb ondertussen beslist mijn flow abo stop te zetten. Genoeg gesukkeld. Ik kijk wel via de VRT en VTM app. Die werken wel. En voor alleen interner zijn er goedkopere concurrenten
Groot gelijk, voor hetzelfde bedrag kun je tv vlaanderen nemen, heb je ook de vlaamse zenders, een app voor op de appletv en je krijgt nog zenders bij.
Triestig voor een bedrijf dat alles zolang moet duren voor ze met oplossingen komen. zeker omdat apptv de toekomst is
Ter illustratie, even een overzicht van de Vlaamse streaming-apps op Android TV (populairste smart-tv platform)
VTM GO: laatste update 17 augustus 2022, rating 3,8 op 5
VRT NU: laatste update 10 augustus 2022, rating 2,9 op 5
Proximus Pickx: laatste update 11 augustus 2022, rating 3,5 op 5
TV Vlaanderen: laatste update 2 augustus 2022, rating 3,6 op 5
En dan de apps van de Telenet Group:
Telenet TV met TV-box: laatste update 25 juli 2022, rating 3,2 op 5
Telenet TV flow: laatste update 11 april 2022, rating 1,8 op 5
GoPlay: geen Android TV app
De app voor klanten die een TV-box huren wordt dus wel regelmatig geüpdatet en heeft ook een "normale" rating.
Telenet heeft dus duidelijk een beslissing genomen om niet verder te investeren in streaming op smart-tv's.
Het product Telenet TV flow bestaat eigenlijk alleen maar om te verhinderen dat klanten die smart tv's gebruiken naar de concurrentie overstappen.
@Ex-Netweter
De telenet tv app voor apple tv werd begin juli geupdate, maar niks anders dan problemen. Zelfs airplay kun je niet meer gebruiken, terwijl ze dat probleem meer dan een jaar geleden ook hadden, toen hebben ze het opgelost. Nu blijft het maar wachten op een oplossing.
Echt een groot bedrijf onwaardig terwijl het de toekomst is.
Ligt het aan mij of moet je amper nog inloggen?
Het is ondertussen al een dikke week zonder inlogscherm.
Het is inderdaad sterk verbeterd, al moet ik soms toch nog is opnieuw inloggen. Lijkt wel grotendeels opgelost. Toch nog altijd volgende problemen:
Wat ik nog altijd mis (t.o.v. Telenet TV app):
De TV Flow app is nu zeer basic, op zich geen probleem als die basic dingen ook perfect zouden werken dan. Dat doen ze helaas nog (altijd) niet 😕
Als developer en zonder appupdate te hebben gekregen lijkt het alsof hun service "BEN IK GEAUTHENTICEERD MET MIJN GEGEVENS" te traag was.
Waardoor er soms opnieuw moest ingelogd worden.
Want het gekke was dat het vaak wel werkte door opnieuw te proberen (app uit gegeheugen swipen).
Lijkt me dus dat ze de service die bepaald als je binnen mag is verbeterd.
Allesinds goed nieuws... Voor mij is het nu goed bruikbaar.
EDIT: Idd de haperingen soms waar het beeld een seconde freezed komt wel nog redelijk vaak voor.
"Onze achterliggende dienst" werkt blijkbaar héél traag aan een oplossing..?
Dit kan toch niet meer zijn? Voor een bedrijf zoals Telenet verwacht men toch meer.
Ik zou dit bij bij mijn klanten niet verkocht krijgen wanneer mensen quasi dagelijks met een bug worden geconfronteerd.
Idem hier op Nvidia Shield. 2x per week moet ik ook steeds opnieuw inloggen via qr-code
Ik denk dat ze nog bezig zijn met de update
update is van 7 april 2022
yelo tv heeft update in augustus gehad
telenet tv september
nog eventjes geduld zal oktober worden
Is maar een optie bijplaatsen "onthoud mijn gegevens" om aan te vinken...toch? 😃