24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is het van niet kunnen of niet willen oplossen ? Ik heb het gevoel dat het eerder niet willen is. Om ons toch te laten overstappen op de TV box. Andere app’s, zoals VTM go en VRT kennen dit probleem niet
Niet willen. De ontwikkeling van de Telenet TV Flow app is vorig jaar definitief gestopt.
Die app werkt slecht en wordt niet meer beter. Gebruik andere apps.
Laatste update Telenet TV flow: 11 april 2022
Laatste update TV Vlaanderen: 28 februari 2023
Laatste update VRT MAX: 9 maart 2023
Laatste update VTM GO: 9 maart 2023
Laatste update GoPlay: 9 maart 2023
Laatste update Streamz: 9 maart 2023
Laatste update Youtube: 10 maart 2023
Laatste update Netflix: 9 maart 2023
Laatste update Disney+: 28 februari 2023
Laatste update Amazon Prime Video: 6 maart 2023
Objectieve data van https://play.google.com/store/apps, trek zelf je conclusies.
Gebruik andere apps ???
Dit is wat ik nu net probeer te doen met de nieuwe telenet app, en daar is het net hetzelfde. Gisteren zowel in de woonkamer als in de slaapkamer opnieuw mogen inloggen. Super gezellig als je in de slaapkamer opnieuw moet inloggen en je per ongeluk je telefoon beneden hebt laten liggen 😞
die andere apps staan volledig los van telenet...
Ik ga eens als proef periode kijken om enkel de app's van de zenders te gebruiken. als dat positief is dan vliegt flow buiten.
En van zodra de fiber in de straat ligt (jammer genoeg nog geen datum) ook telenet!
Met de (fiber) services van proximus nooit dergelijke perikelen gehad op ons vorig appartement.
Helaas is Telenet nu een noodzakelijk kwaad en is er geen werkbaar alternatief voor analoge internet throughput.
Je moet geen flow meer gebruiken, alles gaat nu naar de "Telenet tv" app, deze zijn ze nu continue aan het bijwerken, en is nu stabiel geworden... In het begin had ik ook dat 5 keer opnieuw inloggen probleem, nu niet meer, of toch al veeeel minder
Die nieuwe Telenet TV app is van het zelfde laken een broek. Deze week heb ik al 3 keer opnieuw moeten inloggen op 2 verschillende toestellen.
Als ze dan effectief aan het bijwerken zijn, dan wordt het tijd dat ze dit probleem eens oplossen.
Dat is al vooruitgang:-)
2 maand geleden was het 3x per dag :+)
Deze week is er nog een update geweest voor de app op de Google tv, dus zorg ervoor dat je hem ook even update ... Hier valt het soms nog uitw, maar niet zo vaak meer, ook het starten van tv kijken zelf, gaat veel sneller
Telenet TV app is nog niet te gebruiken met (enkel) een flow abonnement.
Inloggen gaat niet, zelf niet met de beta versie.
Dat gaat wel, dat doe ik al een maand. Op android tv, shield en Mibox.
Helaas, toch niet...
dat scherm krijg ik ook. Ik scan de qr-code in , geef de code in en kan doorgaan. Ik heb geen box, hoor.
Ik heb dit ook regelmatig op mijn shield. 2x per week op zijn minst. Gisteren zelfs tijdens het kijken. Plots melding van "geen verbinding" of zoiets en plots opnieuw de QR code.... troep is 't.
Ik bijlf maar mensen horen klagen over het opnieuw inloggen op de Telenet App(s).
Ik sukkel er ook al jaren mee op een 2e TV in de slaapkamer. Zowel op Google TV (Sony) en de Apple TV.
Wanneer gaan we eens een reactie zien van een moderator of een Telenet Support medewerker die het probleem herkent.
Ik snap ook wel dat ze niet gaan zeggen "we kennen het probleem maar beslissen om er niets aan te doen", maar eender welke info zou welkom zijn.
Gooi je klachten op de FB-pagina van Telenet zoals ik gisteren deed. Dan kunnen ze niet ontkennen dat ze het niet weten.
Je kunt ook whatsappen naar Telenet. (deed ik ook en daar erkenden ze de problemen)
Sowieso moeten we iets doen i.p.v. hier enkel te klagen want het probleem is nu al bijna 2 jaar gaande sinds de invoer van de FlowTV-app. Het probleem stelt zich nu ook bij de Telenet-TV app, waar ze zoveel reclame voor maken.
@iefbo schreef:
...
Wanneer gaan we eens een reactie zien van een moderator of een Telenet Support medewerker die het probleem herkent.
...
Vorige week hebben we (naar aanleiding van de toename aan meldingen op De Netweters) uitgereikt naar de collega's die op de Telenet TV-app werken. Zij bevestigde ons dat er momenteel enkele onderzoeken lopende zijn voor de problemen die gemeld worden over het herhaaldelijk inloggen op de TV-app. Maar het gaat helaas niet allemaal over hetzelfde probleem. Sommige van deze zijn platform afhankelijk, sommige niet.
We blijven jullie feedback op regelmatige basis doorsturen en ook de collega's komen regelmatig zelf kijken op onze community voor jullie feedback. Dus bedankt dat jullie dit blijven delen met ons, hopelijk kan dit bijdragen tot een oplossing!