|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
Omdat ik geen simkaart van Telenet nodig heb, dus die mag eruit.
Het is geen 71 euro dat was vroeger nu is 76 euro
Voor internet is vanaf nu 56 euro tv abo 15 euro + tv box 5 euro totaal 20 euro = 76 euro nu
Het is nu 76 euro geworden vroeger was 71 euro
Voor internet is vanaf nu 56 euro tv abo 15 euro + tv box 5 euro totaal 20 euro = 76 euro nu
Hier vind je alles terug wat nog bestaat
De rest is gedaan
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/prijslijst-telenet
Als je een gehuurde Digicorder of Digibox hebt zal er niet veranderen je ruilt het toestel voor een tv box
Alles blijft bij oude als je wil natuurlijk
De mensen met een koop toestel Digicorder of digibox en tv kaart wel deze zullen moeten de nieuwe formule pakken
Wand er komt iets bij een nieuwe tv box
Het is zelfde met als je iets verwijdert in je formule zit
Anders laat je het zo als de prijs lager is anders zal je toch een nieuwe formule moeten kiezen
Dat is zeer duidelijk te verstaan je moet je aanpassen of stop zetten
Knallende titel in Het Laagste Nieuws:
Einde van een tijdperk: Telenet stopt per direct met bundels, goedkoopste internet meteen 20 euro duurder
76 euro. Laat je niet verblinden door een tijdelijk aanbod van 12 maanden!
Ik ben een uurtje geleden omgeschakeld. Ipv €117 nu €105. Turbo internet 1 simkaart 15gb ipv 10GB, 1 datasim, TV, TVbox, alles ongeveer hetzelfde. Dat ging vlot.
@av01 schreef:gratis datasim...
Nu beschikbaar voor alle klanten aan €20
Beschikbaar voor internet klanten aan €10
Gratis voor klanten met Mobile Unlimited & Internet (Bron: Alles over je Datasim Unlimited)
ik kom van one up for 4 + datasim, heb aangepast en de datasim blijft gratis voor mij
Staat ook zo in de bevestiging: "Je geniet van deze korting: Gratis datasim bij mobiel unlimited + internet "
enige wat ik niet kan vinden is of mijn adres "geschikt" is voor turbo. Op hun faq staat er een vage beschrijving dat dit wordt gezegd tijdens de bestelling maar heb hierover nix gezien
edit: nvm uitleg over turbo staat in kleine letters in de mail die je krijgt.
Zeer vlug wat is de snelheid nu dit staat op papier
Maximale theoretische snelheid 2,5 Gbps