24751
netweters
|
152350
antwoorden
|
20691
vragen
|
Zijn er momenteel gekende problemen op "Mijn Telenet". Ik kan inloggen, kreeg netjes alle waterblauwe vakjes te zien maar kan nergens doorklikken. Telkens de melding "Fout bij het aanmelden". Wilde mijn GSM verbruik in het buitenland controleren, mijn Triiing bekijken maar niets werkt.
En ik moet een label kiezen maar er staat niets overeenkomstig bij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier lijkt het alvast te werken.
Heb je het op meerdere browsers?
Contacteer ons anders gerust even via de social kanalen als het blijft, daar zijn we er nog tot 22u vanavond.
Ik kan wel klikken, maar het gaat enorm langzaam. (Nogmaals: absoluut géén fan van die "nieuwe" lay-out van Mijn Telenet. Blokken zijn voor kleuters! >-)
Edit: Ik kan wel klikken, maar ben nu al 5 minuten aan het wachten en er gebeurt niet veel (Fx 59.0.2). 😐
Hier werkt ook alles vlot, ook de "Mijn Privacy Instellingen" werkt.
Daar heb ik trouwens iets vreemd vastgesteld (ik had daar nog nooit in gekeken ....): er zijn dus vier niveau's waaruit je kan kiezen, telkens wordt daaronder weergegeven wat je krijgt en wat je mist met die instellingen. Welnu, de mijne staat op "Persoonlijk", met als vermelding "meest gekozen". Op zich niets speciaals, ware het niet dat in de tabel "wat je mist" staat:
Ik zou dus sowieso uit de boot gevallen zijn voor de testen van de nieuwe digicorder als ik dat lees ..
Hallo,
Een paar dagen geleden zaten er bij mij ook verschillende foutmeldingen op enkele vakjes. Vandaag lijkt alles terug ok.
@StefaanH, bedankt om me dit te melden. Ik vraag voor je na wat het wil zeggen wanneer je jouw instelling op uniek zou plaatsen. Met andere woorden voor welke testen je dan in aanmerking zou kunnen komen.
De testers voor de eerste testfase van de nieuwe TV-box zijn in de eerste plaats via De Netweters geselecteerd, maar zoals ik eerder al heb aangegeven zijn er verschillende voorwaarden waaraan de testers in deze fase moeten voldoen voordat ze kunnen mee testen.
Enkel vakjes werken wel, de meeste niet. Ben aan het bellen. Benieuwd wat het gaat geven. Heb dit nogal meegemaakt maar meestal na 1 of 2 dagen vanzelf opgelost. Nu is het toch al een kleine week.
@igvfer hopelijk snel opgelost voor je! Kan begrijpen dat het niet aangenaam is wanneer je in het buitenland bent en even je verbruik wil bekijken.
Update: heb jouw post verplaatst naar het board Telenet apps en de titel iets meer verduidelijkt door je foutmelding toe te voegen. Onder het bord 'Telenet apps' vind je trouwens het label 'Mijn Telenet' terug, heb dit ineens toegevoegd voor je.
Ondertussen een oplossing aangereikt gekregen. Eventjes Chrome openen en via Chrome naar "mijn telenet" gaan en daar lukte alles. Vervolgens Firefox (blijkbaar de standaardbrowser voor ouderen ) afgesloten. Opnieuw Firefox geopend en nu kan ik inloggen en mijn ding doen. Zal wel met een of andere upgrade te maken hebben zeker.
@StefaanHHeb ook mijn privacy instellingen bekeken, ook nog nooit gedaan, en zat in hetzelfde schuitje als jij.
Bij mij staan die instellingen al een hele tijd op Algemeen. Op die manier deel je het minste gegevens met TN. Keerzijde is dat je geen mails ontvangt ivm promoties en dergelijke.