Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Zijn er momenteel gekende problemen op "Mijn Telenet". Ik kan inloggen, kreeg netjes alle waterblauwe vakjes te zien maar kan nergens doorklikken. Telkens de melding "Fout bij het aanmelden". Wilde mijn GSM verbruik in het buitenland controleren, mijn Triiing bekijken maar niets werkt. Gefrustreerde smiley

En ik moet een label kiezen maar er staat niets overeenkomstig bij.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
0 Likes
11 reacties
Sacha_D
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Smile! My smart Valentine Trick or treat?

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Hier lijkt het alvast te werken.
Heb je het op meerdere browsers? 

Contacteer ons anders gerust even via de social kanalen als het blijft, daar zijn we er nog tot 22u vanavond. 

Sacha

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Ik kan wel klikken, maar het gaat enorm langzaam. (Nogmaals: absoluut géén fan van die "nieuwe" lay-out van Mijn Telenet. Blokken zijn voor kleuters! >-)

 

Edit: Ik kan wel klikken, maar ben nu al 5 minuten aan het wachten en er gebeurt niet veel (Fx 59.0.2). 😐


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Hier gaat alles vlot.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Ik probeer in Mijn Privacy-instellingen te geraken, maar het wil maar niet lukken...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Hier werkt ook alles vlot, ook de "Mijn Privacy Instellingen" werkt.

 

Daar heb ik trouwens iets vreemd vastgesteld (ik had daar nog nooit in gekeken ....): er zijn dus vier niveau's waaruit je kan kiezen, telkens wordt daaronder weergegeven wat je krijgt en wat je mist met die instellingen. Welnu, de mijne staat op "Persoonlijk", met als vermelding "meest gekozen". Op zich niets speciaals, ware het niet dat in de tabel "wat je mist" staat:

 

  • de kans om nieuwe producten en diensten vrijblijvend als eerste te testen

Ik zou dus sowieso uit de boot gevallen zijn voor de testen van de nieuwe digicorder als ik dat lees ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Hallo, 

Een paar dagen geleden zaten er bij mij ook verschillende foutmeldingen op enkele vakjes. Vandaag lijkt alles terug ok. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

@StefaanH, bedankt om me dit te melden. Ik vraag voor je na wat het wil zeggen wanneer je jouw instelling op uniek zou plaatsen. Met andere woorden voor welke testen je dan in aanmerking zou kunnen komen. 

 

De testers voor de eerste testfase van de nieuwe TV-box zijn in de eerste plaats via De Netweters geselecteerd, maar zoals ik eerder al heb aangegeven zijn er verschillende voorwaarden waaraan de testers in deze fase moeten voldoen voordat ze kunnen mee testen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Enkel vakjes werken wel, de meeste niet. Ben aan het bellen. Benieuwd wat het gaat geven. Heb dit nogal meegemaakt maar meestal na 1 of 2 dagen vanzelf opgelost. Nu is het toch al een kleine week.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

@igvfer hopelijk snel opgelost voor je! Kan begrijpen dat het niet aangenaam is wanneer je in het buitenland bent en even je verbruik wil bekijken. 

 

Update: heb jouw post verplaatst naar het board Telenet apps en de titel iets meer verduidelijkt door je foutmelding toe te voegen. Onder het bord 'Telenet apps' vind je trouwens het label 'Mijn Telenet' terug, heb dit ineens toegevoegd voor je.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Ondertussen een oplossing aangereikt gekregen. Eventjes Chrome openen en via Chrome naar  "mijn telenet" gaan en daar lukte alles. Vervolgens Firefox (blijkbaar de standaardbrowser voor ouderen Smiley Erg vrolijk) afgesloten. Opnieuw Firefox geopend en nu kan ik inloggen en mijn ding doen. Zal wel met een of andere upgrade te maken hebben zeker.

@StefaanHHeb ook mijn privacy instellingen bekeken, ook nog nooit gedaan, en zat in hetzelfde schuitje als jij.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mijn Telenet: Fout bij het aanmelden

Bij mij staan die instellingen al een hele tijd op Algemeen. Op die manier deel je het minste gegevens met TN. Keerzijde is dat je geen mails ontvangt ivm promoties en dergelijke.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes