24818
netweters
|
152925
antwoorden
|
20752
vragen
|
Al geruime tijd stoot ik op onderstaande foutmelding als ik op Mijn Telenet onder de TV sectie klik op "Extra pakketten".
Om na te gaan of dit een individueel probleem is, zouden jullie dit ook eens kunnen proberen ? Txs!
PS: ik heb hier begin deze week al eens voor gebeld.
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
@Steven-E heb net eens even gekeken en krijg ook deze melding. Misschien ondehoud aan mijn telenet maar ben niet zeker want kijk er niet elke dag op. Anders bel eens naar de klantendienst moest u iets wilen aanpassen.
Ik heb ook gekeken omdat ik play wilde activeren maar lukt dus hier inderdaad ook niet.
Niet erg inderdaad, en heb nog maar pas paar keer gebeld voor iets anders, dus zal het nu even een mailtje worden aangezien het niet dringend is.
Maar het moet natuurlijk wel werken eh, ook voor telenet, het zijn toch extra inkomsten voor hun.
Bij mij gaf hij eerst ook eerst een foutmelding. Heb dan mijn pagina vernieuwt en toen kwamen de pakketten er allemaal door. Probeer dus zeker eens je pagina te vernieuwen. Indien het blijft aanhouden inderdaad best even contact opnemen met Telenet (telefonisch of op Facebook/Twitter). 😉