24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
geprobeerd te bellen... 30 minuten in wacht opgegeven...
Via whatsapp... geen antwoord
Via Messenger... geen antwoord
Gotta love them !
Ja , niet te begrijpen.
Onlangs wou ik hen sowieso bereiken omdat men een ticket had aangemaakt i.v.m. dat probleem "thuisnetwerk" waarop ik op een bepaalde datum een antwoord zou krijgen, maar natuurlijk geen antwoord.
Over 3 dagen gespreid en in totaal 90 min in wacht ,toch iemand terug aan de lijn gekregen.
Vriendelijke man, "Ja meneer ge gaat geduld moeten hebben , ik kan zelf de technische dienst niet bereiken".
Nu gij en dan ik weer .
@Master-Magic schreef:zit dus een grote fout in het hele systeem.
1 die al 6 weken duurt, ongehoord in de IT wereld.
Wat ik niet goed begrijp.: het regent hier klachten ivm die lay-out en toch wordt die gewoon verder uitgerold. (wtf?)
sb,
Dat is helemaal niet te begrijpen, een 6 weken durend probleem.
Ik heb het hier al eens vernoemd en ik ga het nog eens herhalen.
Ik heb heel mijn professionele loopbaan in de IT-sector gewerkt van een multinational , automatisering van productieprocessen.
Als een probleem in een dag niet was opgelost .....
Francois
Perfect te begrijpen. Wanneer een productieproces stilligt verliest een maakbedrijf veel geld.
Telenet is een dienstenbedrijf, ze verliezen geen geld omdat je routerconfig in "Mijn Telenet" zes weken platligt.
Heel juist wat ge zegt , maar dat rechtvaardigt toch niet hun handelswijze t.o.v hun klanten ?
Neen. Maar het is wel hun handelswijze.
Het is niet alleen Telenet,bij Proximus en Scarlet jou provider zitten ook prutsers,nooit anders geweest.
Maar dan hoor je rafb niet😔
Anders zal ik een link plaatsen hoe dikwijls de koper klanten zonder internet zitten.
Reclame maken over hun koper lijntje tot 100Mbps,niemand haalt 92Mbps, 35% haalt amper 30Mbps,dat zeggen ze er niet bij,wel de volle pot betalen.
Dat noemen ze mensen oplichten.😡
En nee rafb ik zit niet op FTTH te wachten,haal over coax 991Mbps net zo veel,up naar 75Mbps in meegenomen,maar kan met 40 nog wel een tijdje verder.
https://www.speedtest.net/result/d/e4f1d52c-4d3b-4863-b610-f6d2bd9dee65
Idem dito, nr gekregen, 19/1 ging het opgelost zijn (niet dus)...
Toch wel een bende prutsers in de backoffice bij Telenet (en zeggen dat telenet bij ons op het werk iets probeert te slijten... (en daar gaat het over duizenden euro's) benieuwd hoe de IT manager dit gaat bekijken... (ik dus))
Als Telenet klant heb ik helemaal geen boodschap aan de werkwijze van andere diensten leverancier.
Als kleine gebruiker heb ik helemaal geen boodschap aan de duizendste (het zal wel iets minder zijn, maar de overdrijving is er om de andere overdrijving te benadrukken) melding dat je 991 Mbps haalt. Fijn voor jou, maar ik ben dik tevreden met mijn snelheid.
@janne_man Lees dan mijn post niet DUIDELIJK
Dat jij tevreden bent met jou snelheid goed voor jou,wat ist probleem.
Toch knap van Telenet . Over coax FTTH vlot bij houden in downspeed.
Tot op heden nog geen oplossing zelfs geen feedback. 😒
Op mijn smartphone werkt het momenteel*, maar het menu is niet echt intuïtief. Als ik terechtkom in het menu, dan weer ik niet meer hoe en het is telkens gokken waar het terug te vinden. Zal straks eens kijken op de PC.
Edit: Via PC is het nog steeds ng.omapi-0-errorfield. )-:
* Ik kan zelfs de firewall/portforwarding regels aanpassen.