24755
netweters
|
152387
antwoorden
|
20698
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Hier idem. Nieuwe modem + 2 pods (apart gekregen want ze hadden de modem vergeten te versturen...). Modem geïnstalleerd en nu staat er zowel op de app als op mijn.telenet de vermelding "oeps er ging iets mis, probeer het later opnieuw" bij mijn thuisnetwerk. Kan de pods dus niet installeren... En probeer maar niet om telefonisch contact te nemen want "er is een internet/tv-distributie probleem in je omgeving" en "je kan ons contacteren via whatsapp". Totaal verbruik op mijn.telenet is dan nog eens compleet fout en verschillend met wat de app toont. Via whatsapp krijg je na een dag de melding dat het is doorgegeven, maar geen case nummer of zo... Gewoon wachten...
Onbegrijpelijk dat dit al zo lang aansleept. En de service is complete %&§!
Een paar dagen geleden hebben we een nieuwe modem met pods gekregen van telenet. Het installeren lukt helemaal niet, dus er is een monteur geweest en heeft het aan de praat gekregen. Voorheen zagen we het thuisnetwerk, maar sindsdien niet meer. De monteur gaf aan dat we dit zelf moesten instellen (klopt niet). verder contact gehad met Telenet dat het een bekend probleem is. Is het een bekend probleem met de nieuwe modems en pods? Voorheen zagen we wel het netwerk. Wanneer verwacht men dit opgelost te hebben?
Zelfde probleem hier. Al ettelijke keren gemeld aan klantendienst. 'gaan het doorgeven' maar oplossing blijft uit eodat server buitenshuis onbereikbaar blijft.
Vorige week mijn modem CH8568LG geruild voor de CV8560E zodat ik deze in bridge modus kon zetten.
Alleen als ik nu op mijn telenet kies voor "beheer je thuisnetwerk" krijg ik de onderstaande foutmelding.
Het is dus nu niet mogelijk om instelligen aan te passen.
Lees dit gelijkaardige topic eens over de CV8560E en bridging ik denk dat de klantendienst dit voor jou kan oplossen .
Zit met hetzelfde probleem.
Al gemeld, geen verandering.
Dat dit een tijd kan duren kan ik mee leven, maar haal tenminste die optie dan weg of zet een waarschuwing online.
Puur amateurisme.
Duurste verbinding op de markt, al het meeste problemen gehad. Helaas ligt er hier geen werkende telefoonlijn meer en is het nog even wachten op fibre.
Nee geen overlap al tiental keren gedaan. Het probleem is er nog. In elk geval lees ik nergens dat het bij sommige mensen wel gaat!
Telenet moet nu wel een oplosing bieden en niet ticketen gewoon sluiten tot ik naar EdpNet of Proximus gaat.
Hier ook nog steeds problemen met het openzetten van poorten, het instellen van DMZ en het in- en uitschakelen van UPnP.
Ik krijg telkens de melding dat de instellingen zijn bewaard maar niets is minder waar.
Ik heb hetzelfde probleem. Port forwarding wijzigen of nieuw invoeren werkt niet sinds de nieuwe versie van Mijn Telenet. Al maanden geleden gemeld en hergemeld. Geen oplossing.
Hey! Ik zit met hetzelfde probleem.
Heb je hier een oplossing voor gevonden?
@YvesM1 @MikeBrugman @Barboni ik heb jullie gegevens toegevoegd aan het reeds bestaande dossier voor dit issue. Jullie krijgen alle drie de 'Oeps, er ging iets mis'-foutmelding te zien op de thuisnetwerk pagina op Mijn Telenet. Even wat kadering: initieel leek dit probleem opgelost op 22/05, maar we hebben dan 02/06 opnieuw een incident laten aanmaken, omwille van nieuwe meldingen die we toen al zagen op De Netweters. Er is gebleken dat dit probleem veroorzaakt wordt door een andere "rootcause" dan het eerste.
Meldingen van leden die overeenstemmen met een bepaald issue, voegen we (ikzelf en de expert moderatoren) steeds toe aan de lopende onderzoeken. We hopen zo bij te kunnen dragen tot een snellere oplossing.
@Ex-Netweter jij geeft aan dat je niets meer ziet in je thuisnetwerk, dit lijkt me dan ook een ander probleem te zijn. Kan je iets specifieker zijn en ons vertellen waar je op klikt en wat je ziet? Is het een lege pagina, vind je het thuisnetwerk gedeelte niet terug? Een screenshot mag ook steeds, dan kunnen we inschatting beter maken.
@Suzy bedankt voor de terugkoppeling en dan wachten we af. Ik neem aan dat wij zelf niet meer kunnen doen om het process te versnellen?
Mocht er meer informatie wenselijk zijn dan hoor ik het graag.
@Herostratos @Annorax @asociaal @Filips ik heb de thread waarin jullie het "Oeps, er ging iets mis"-probleem aan het bespreken waren samengevoegd met dit reeds bestaande onderwerp. Omdat dat hier ook al langere tijd besproken wordt.
De meest recente update vinden jullie hier, ik voeg ook jullie gegevens toe aan het onderzoek.
@Suzy dank voor het antwoord! Het ziet er naar uit dat sinds vandaag het thuis netwerk eindelijk zichtbaar is. Ik weet niet wat er is veranderd, maar hij doet het nu!
Bedankt.