42193
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
ik ,al 4 maanden niet!!
Hallo , ik zit al een week met hetzelfde probleem ; ook kan ik via PC geen Telenet TV meer kijken , de apps op mobiel werken niet , ook na herinstallatie niet . Er is een ticket aangemaakt voor achterliggende problemen .
hallo , neen , wel gaan verhuizen en nieuwe modem , maar alles werkte zoals het moet tot eergisteren was ik op PC TV aan het kijken via telenet TV en viel alles weg. Moest opnieuw inloggen en ging niet meer , steeds " oeps , er ging iets mis ." Dan kwam ik er achter dat de apps niet meer werkten en mijn telenet ook niet zoals het moest . Na herinstallatie van de apps ook niet ; Nieuw paswoord , ook niet ; Wel internet en TV werkt zoals het moet . Gebeld met telenet en die zag dat er een " achterliggend " probleem is , daarom een week wachten . Ben benieuwd , na 25 jaar telenet klant begin ik er genoeg van te krijgen .
@Ex-Netweter is door de nieuwe modem dat na enkele dagen pas in het systeem zichtbaar is en dat nu voor problemen zorgt vrees ik.
je zal echt naar telenet moeten bellen na paar dagen als het na een week niet is opgelost.
nee, helemaal niks!!!
ja, hier ook, verplaatst naar achterliggende diensten!!
Ondertussen zijn we 10 dagen verder en nog steeds geen oplossing , nogmaals gebeld en als antwoord het dossier ligt in de kast !
Hier ook het probleem.
Ik wil UPNP aanzetten, maar ik kan de instellingev niet opslaan als ik het DMZ adres leeg laat. --> Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
DMZ adres leeglaten en UPNP uit resulteert ook in deze foutmelding.
Ik heb één port forwarding rule geconfigureerd, die ik ook niet weg krijg. Als ik dit doe lijkt het alsof de settings correct gesaved worden, en de regel is verdwenen. Maar als ik de pagina herlaadt, staat hij er weer terug.
@Suzy bel ik hiervoor naar de helpdesk?
Ik heb exact hetzelfde probleem...
ik heb UPnP uitgezet en DMZ op adres 99 gezet (bestaat niet in mijn netwerk) en die settings kon ik wél opslaan.
Maar ik kan DMZ niet leeg laten en UPnP aanzetten. Wat zeer vervelend is want ik portforwardings instellen... Gek genoeg werkt mijn ene portforwarding die ik had voor ik DMZ/UPnP aangepast heb, wel nog steeds.
Telenet, doe hier eens iets aan a.u.b. dit sleept al véél te lang aan...
@igvfer schreef:Heb je al eens geprobeerd om DMZ op 192.168.0.0 te zetten. Dat is eigenlijk de ID van je netwerk. Vroeger stond dit standaard zo ingevuld.
Dan komt er meteen, in het rood, een foutmelding: "DMZ-adres is niet geldig. Kijk die even na".
De knop om wijzigingen op te slaan verschijnt dan ook niet.
Ik ben akkoord met @gerrewsb dat dit echt meer prio verdient.
Ik krijg al tijden deze melding als ik naar Je thuisnetwerk ga. Ik zit nog op de oude klantenzone met blauwe kaartjes. Telemeter werkt ook niet, beheer e-mailadressen niet. Er loopt een ticket (C240421_7930608), maar hoe moeilijk kan dit zijn? Gewoon een werkende klantenzone anno 2024 voor een ISP dan nog...
Ik heb dit probleem gekregen en tientallen keren gebeld met telenet , ticket aan gemaakt enz ...... Na 3 maanden nog niet opgelost en na 26 jaar klant Telenet opgezegd . Oplossing voor mij Mobile Vikings voor de helft van de prijs en niet meer gefrustreerd 🙂 !
Wij zijn verhuisd en hebben nu ook Telenet, maar ik heb ook dit probleem dat ik niet in de instellingen geraak van mijn Telenet modem:
https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-thuisnetwerk
Dan krijg ik alsmaar:
Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
Ik wil poorten kunnen forwarden etc ..
Ik heb al meerdere browsers geprobeerd etc maar kom er totaal niet in. Hoe kan dit opgelost worden aub?