24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Al bij iemand terug "Thuisnetwerk" in Mijn Telenet wat voordien niet lukte al beschikbaar ?
Ik heb nog de oude interface , de grijsgroene vierkantjes (of rechthoekjes als je wil), en de beschikbaarheid van "mijn thuisnetwerk" schommelt. De ene dag wel, de andere dan weer niet, en zo jojo. Momenteel is het beschikbaar.
Hier nog steeds ng.omapi-404-errorfield
Ook kan ik "beheer je mailbox" al een paar weken niet meer gebruiken ---> "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
Zelfde melding als bij mij , maar "beheer je mailbox" is steeds beschikbaar gebleven.
Kan mij iemand vertellen wat de nieuwe interface meer bied dan de oude.
Ergernis !
@robatoras schreef:Kan mij iemand vertellen wat de nieuwe interface meer bied dan de oude.
Bij mij werken alle functies gelukkig inmiddels weer, nu met de nieuwe interface. Ik heb lange tijd toegang tot de mijnthuisnetwerk moeten missen. Ik heb geen verbeteringen ontdekt ten opzichte van de oude interface.
Niets meer dan vroeger. Minstens op ps of laptop is scherm voor de portfowarding slechter. De velden voor de poortnummers kunnen wel alle mogelijk getallen krijgen maar het zichtbare deel is te klein.
Dat men de tegels veranderd door wat anders, stoort me niet, maar regelmatig veranderen om te veranderen op een deel dat technisch is, is nutteloos en storend.
Ik wou dat dit bij mij al kon 😢
Ik gun het u. Ik zou het goed vinden als het bij iedereen werkt.
Thx
Hoera... sinds deze morgen werkt "mijn thuisnetwerk".
Enig minpuntje is (zoals reeds gemeld door Janne Man hierboven) dat de velden van de poortnummers in port forwarding iets breder zouden mogen zijn.
Afwachten of het zo blijft maar dit geeft hoop en bevestigt toch dat ze er mee bezig zijn.
Alleen heb ik nog steeds geen toegang tot "beheer je mailbox" ---> Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
@Weetnetter schreef:.... en bevestigt toch dat ze er mee bezig zijn.
Als je daar aan twijfelt dan is het tijd om van Provider te veranderen....
Als je met maximaal 90Mbps downspeed tevreden bent kan je kiezen tussen 3 koperlijn providers.