41747
netweters
|
18276
gesprekken
|
19758
vragen
|
Als ik op de app My Telenet de Check & Smile start komt hij bij verbinding met het bericht "Wij kunnen je verbinding niet nakijken omdat je geen internet van Telenet hebt" Vreemd daar alles perfect werkt. Ik heb ook eens ingelogd op My Telenet op de PC en hier komt een popup te voorschijn waarin vermeld wordt dat er een algemene storing in mijn buurt is, techniekers zijn al onderweg en ik hoef zelf niks te doen. Dit staat er al een paar dagen. Heeft nog iemand dit?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: My Telenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
En je bent effectief internet klant? “Check & Smile” lijkt bij mij in ieder geval z’n ding te doen.
Een storing in de buurt hoeft niet perse een impact te hebben op je diensten, dus het kan wel. Het kan ook zijn dat de storing al lang opgelost is maar dat het nog foutief in het systeem staat. Je kan eventueel eens informeren bij de klantendienst. Bij mij verschijnt geen melding in ieder geval.
Volgens de klantendienst zijn er inderdaad werken in de buurt gepland en dit kan nog een tijdje duren waardoor deze melding.
Heb even nagekeken voor je en ik krijg de check wel te zien enkel de melding dat ik geen internet heb bij telenet.
Dan eens gekeken via My Telenet en daar krijg ik de melding dat er werken zijn bij mij in de buurt wegens een storing 🤔.
Al met al er is ergens probleem vermoed ik wat niet aan ons gelegen is. Weet dat er vandaag werken zijn aan de app dus die gaat sowieso uit liggen vandaag. Heb deze vermelding gisteren al gekregen.
Staat er toch al een weekje op, zijn dus werken van lange duur 😂😂😂
@patrick37 @Royal de Check & Smile is nieuw sinds vorige week in de MyTelenet-app. Maar er konden in de eerste dagen nog wel enkele onregelmatigheden optreden. Sinds maandag is deze functionaliteit echt uit de startblokken gegaan. Merken jullie beide nu nog steeds dezelfde melding over werken in de buurt op? Of doet de Check & Smile ondertussen wel al meer voor jullie? 😉
Ik heb de test uitgevoerd en de melding is inderdaad verdwenen. Alles blijkt nu perfect in orde.
Hoi @Suzy
Ik heb de test zonet ook eens gedaan en ik krijg bij "Verbinding" Er ging iets mis te zien ...
Bij "Product" staat er Beste keuze.
Dan is er "Veilig surfen" met We hebben nuttige tips.
En dan nog reclame voor extra kortingen bij aankoop van toptoestellen.
Is dat hetgeen die "Check & Smile" behoort te doen en/of te tonen? Dat "verbindingsprobleem" zal wel weer aan mijn eMTA modem liggen vermoed ik ....
In "Mijn Telenet" krijg ik nog steeds de melding dat er iets fout is met mijn verbinding en kan ik nog steeds mijn WiFi powerlines van Telenet niet beheren ....