24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
@Suzy ik heb de combi Streamz en Netflix premium en ik krijg na 3 weken nog steeds mails en de melding via mijn telenet en via de app dat ik het moet activeren, is dit een algemeen probleem? Netflix werkt nochtans perfect!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb identiek hetzelfde probleem. 😞
Zolang dat het niet geactiveerd is volgens Mijn Telenet kan je het ook niet opnieuw stopzetten... Heel vervelend, want wou maar een maandje proberen.
Het is niet omdat een automatisch systeem zoals "Mijn Telenet" niet goed functioneert dat je geen recht hebt om je abonnement stop te zetten op het moment dat jij dat wil. Je bent nog steeds de baas over jouw eigen uitgaven.
Je kan je abonnement op elk moment stopzetten via de Telenet-klantendienst.
Via het contactformulier kan dat in een handomdraai, je vermeldt de gewenste opzegdatum en de details van het abonnement: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/change-subscription/
Daar ben ik niet mee geholpen want de achterliggende dienst kan het zelf ook niet opzeggen zonder een technische interventie. Toch bedankt voor je input.
De technische afhandeling van een opzeg speelt nooit een rol en doet voor jou als klant niets ter zake. Dat is de interne keuken van Telenet en daar hoef jij geen rekening mee de houden.
De opzegdatum die jij schriftelijk meedeelt aan de Telenet-klantendienst moeten ze naleven. Dat is wettelijk zo geregeld.
Als jij de Telenet-klantendienst via het contactformulier laat weten, ik wil geen Netflix meer vanaf 1 juli 2023. Dan betekent dit dat je geen Netflix meer hoeft te betalen vanaf 1 juli 2023. Zo simpel is het.
Is bekend hier even wachten na een tijd zal het niet meer werken
Is een aantal keer gemeld hier dan gaan ze het terug activeren via link dat je moet vragen
en dan pas zal het factureren starten
Luc, het factureren is al lang gestart. Wat is de bron van jouw informatie?
@luc55 waar haal je die onzin? ik heb het geactiveerd via de link en het staat al op mijn recente factuur!
ook al beweerd Telenet via mail en mijn telenet en de app dat het nog steeds niet actief is...
@Ex-Netweter @MartijnS bedankt voor jullie melding. De foutmelding zegt ook al genoeg, het staat actief dus je zou dit niet meer mogen zien op deze pagina.
Kan je me de URL van deze Mijn Telenet nog bezorgen? Dan kunnen we dit doorgeven.
@Suzy zondag terug een mail gekregen met de gekende boodschap dat Netflix nog steeds niet actief was, die mails blijven maar komen 🙄
ik krijg nu wel een andere boodschap zie screenshot
@Suzy net nog even gecontroleerd en het is alle stilte opgelost, 14 dagen geleden was het nog niet ok nu wel.
Het factureren gebeurd meteen als je het hebt aangevraagd!
ik heb hetzelfde probleem met disney+
als ik op de link druk om te activeren krijg ik foutmelding.. ben al van 16 juli aan het wachten tot ze het oplossen. En ondertussen staat het al wel mee op factuur. Terwijl ze via de klantendienst zeiden dat het niet erop zou komen zolang het niet geactiveerd is… is dus foute informatie die je deelt en de klantendienst!