41896
netweters
|
18407
gesprekken
|
19891
vragen
|
Er is een nieuwe website blijkbaar en niks van instellingen is nog beschikbaar. Geen internet, geen mobiel, geen email .... niks
ja, ik alles al reset, cookies, andere browser, bla bla bla bla
Ik was bezig met de UDM pro in te stellen => https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Bridge-Mode-UDM-Pro/td-p/145897
En nu?
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Nieuwe telenet website, geen instellingen meer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost door een volledig nieuwe browser te installeren en daarop in te loggen (chrome)
Identiek hetzelfde probleem hier.
Bij mij werkt alles perfect, beter dan voordien! Ik ben erg tevreden met de nieuwe lay-out, het ziet er goed uit en het is veel stabieler. Als het goed is, mag het ook gezegd worden. Bedankt!
Bij mij werkt de nieuwe layout identiek aan de vorige: het meeste werkt, behalve mijn intern netwerk en het beheer van mijn WiFi powerlines.
Niks nieuws dus voor mij, er is geen verbetering voor mijn probleem ☹️
Firefox 121.0.1 (64-bit)
Nieuwe browser was google chrome
Bij mij werkt het met Firefox 121.0.1 (64-bits).
Ik zie wel iets wat niet volledig juist is:
Dit is een RPI3 slecht twee ipv4 adressen zijn juist, maar met de utp verbinding is enkel 192.168.0.13 correct.
192.168.0.23 is de wifi verbinding en heeft uiteraard een ander Mac-address.
Wat verder in de lijst vind ik:
Dit is hetzelfde toestel, het Mac-Address van de Wifi, maar geen ipv4 adres.
Mijn RPI4 die altijd verbonden is (nu nog eens gecontroleerd) vind ik niet terug.
@Moderatorwaar kan ik zulke onnauwkeurigheden melden?
Ik heb het gezien, het zou beter zijn om naar de klanten zelf een email te sturen van de veranderingen. ... ik heb er mijn gedacht van
Mogelijk is het profiel van Firefox te strikt ingesteld of heb je add-ons die iets blokkeren. Ik gebruik zelf 2 versies van Fx: eentje mét add-ons en eentje zonder (portable; je verandert een instelling, zodat je er 2 langs elkaar kan gebruiken). Alles lijkt hier te werken, enkel als ik klik op MyTelenet. Dan krijg ik een 'Oeps! Er ging iets mis' wat verbruik betreft. Via Mijn producten krijg ik dit wél te zien. Ik kan ook in de instellingen van de modem en dergelijke. (Betaling gaf de eerste keer blanco, maar nu werkt het.)
@Moderatorwaar kan ik zulke onnauwkeurigheden melden?
@janne_man Zie je deze onnauwkeurigheden nog steeds na de tip van sb? Anders mag je het zeker laten weten.
Ik heb nu:
Twee zichten over hetzelfde, maar eerst het eerste uitgeklapt en dan het tweede uitgeklapt.
Beide gaan over hetzelfde toestel mijn rpi4. Ofwel wordt dit toestel slechts één keer voorgesteld, maar met beide symbolen (draad en draadloos), ofwel afzonderlijk en dan is de 24 draadloos en de 14 bedraad.
Mijn rpi3 is ook verbonden en actief, maar die zie ik niet terug. Draad verbonden heeft 13 op het einde als ipv4 adres en 23 draadloos.
Ter info de mac-adressen van mijn rpi3 beginnen met B8:27:EB
Persoonlijk vind ik niet veel nut aan het vermelden van de mac-adressen. Het zou handiger zijn indien minstens bij de toestellen gemerkt als onbekend, de klant de mogelijkheid zou hebben om zelf een naam te geven.
Ik heb nu getest met Firifox en met Chrome op laptop en met de Samsung browser en Brave op mijn tablet.
Hetgeen ik zie op Firefox en Chrome is hetzelfde. Om mijn tablet is er geen dropdown om de ip-adressen te zien.
Ik meen dat de klant meer nut heeft aan een eventueel zelf aan te passen benaming en daarbij onmiddellijk de lijst van ip adressen van dat toestel. (ik val in herhaling).
Weet dat ik helemaal niet wakker lig van deze onvolkomendheid.