Beantwoorden
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Er is een nieuwe website blijkbaar en niks van instellingen is nog beschikbaar. Geen internet, geen mobiel, geen email .... niks

Janvier123_0-1705305966347.png

Janvier123_0-1705306198570.png

Janvier123_1-1705306216468.png

Janvier123_2-1705306230022.png

ja, ik alles al reset, cookies, andere browser, bla bla bla bla

Ik was bezig met de UDM pro in te stellen => https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Bridge-Mode-UDM-Pro/td-p/145897

En nu?

 

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Nieuwe telenet website, geen instellingen meer 

13 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Ik heb nog wel instellingen, het is dus geen algemeen probleem. (Niet dat dat jou verder helpt).

Ik vrees dat contact opnemen de klantendienst het enige is dat je kan doen, helaas...


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Opgelost door een volledig nieuwe browser te installeren en daarop in te loggen (chrome)

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Identiek hetzelfde probleem hier.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Welke browser gebruikte je voordien? (misschien handige informatie voor andere gebruikers en voor Telenet zelf) 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Bij mij werkt alles perfect, beter dan voordien! Ik ben erg tevreden met de nieuwe lay-out, het ziet er goed uit en het is veel stabieler. Als het goed is, mag het ook gezegd worden. Bedankt!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Bij mij werkt de nieuwe layout identiek aan de vorige: het meeste werkt, behalve mijn intern netwerk en het beheer van mijn WiFi powerlines.

Niks nieuws dus voor mij, er is geen verbetering voor mijn probleem ☹️


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Firefox 121.0.1 (64-bit)

Nieuwe browser was google chrome

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Bij mij werkt het met Firefox 121.0.1 (64-bits).

Ik zie wel iets wat niet volledig juist is:

janne_man_0-1705420641114.png

Dit is een RPI3 slecht twee ipv4 adressen zijn juist, maar met de utp verbinding is enkel 192.168.0.13 correct.

192.168.0.23 is de wifi verbinding en heeft uiteraard een ander Mac-address.

Wat verder in de lijst vind ik:

janne_man_1-1705420949599.png

Dit is hetzelfde toestel, het Mac-Address van de Wifi, maar geen ipv4 adres.

Mijn RPI4 die altijd verbonden is (nu nog eens gecontroleerd) vind ik niet terug.

@Moderatorwaar kan ik zulke onnauwkeurigheden melden?

Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Ik heb het gezien, het zou beter zijn om naar de klanten zelf een email te sturen van de veranderingen. ... ik heb er mijn gedacht van

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

Mogelijk is het profiel van Firefox te strikt ingesteld of heb je add-ons die iets blokkeren. Ik gebruik zelf 2 versies van Fx: eentje mét add-ons en eentje zonder (portable; je verandert een instelling, zodat je er 2 langs elkaar kan gebruiken). Alles lijkt hier te werken, enkel als ik klik op MyTelenet. Dan krijg ik een 'Oeps! Er ging iets mis' wat verbruik betreft. Via Mijn producten krijg ik dit wél te zien. Ik kan ook in de instellingen van de modem en dergelijke. (Betaling gaf de eerste keer blanco, maar nu werkt het.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

@Moderatorwaar kan ik zulke onnauwkeurigheden melden?


@janne_man Zie je deze onnauwkeurigheden nog steeds na de tip van sb? Anders mag je het zeker laten weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Mijn Telenet - geen instellingen meer

@CaroO 

Ik heb nu:

janne_man_0-1706201491229.png

janne_man_1-1706201648297.png

Twee zichten over hetzelfde, maar eerst het eerste uitgeklapt en dan het tweede uitgeklapt.

Beide gaan over hetzelfde toestel mijn rpi4. Ofwel wordt dit toestel slechts één keer voorgesteld, maar met beide symbolen (draad en draadloos), ofwel afzonderlijk en dan is de 24 draadloos en de 14 bedraad.

Mijn rpi3 is ook verbonden en actief, maar die zie ik niet terug. Draad verbonden heeft 13 op het einde als ipv4 adres en 23 draadloos.

Ter info de mac-adressen van mijn rpi3 beginnen met B8:27:EB

Persoonlijk vind ik niet veel nut aan het vermelden van de mac-adressen.  Het zou handiger zijn indien minstens bij de toestellen gemerkt als onbekend, de klant de mogelijkheid zou hebben om zelf een naam te geven.

Ik heb nu getest met Firifox en met Chrome op laptop en met de Samsung browser en Brave op mijn tablet.

Hetgeen ik zie op Firefox en Chrome is hetzelfde. Om mijn tablet is er geen dropdown om de ip-adressen te zien.

Ik meen dat de klant meer nut heeft aan een eventueel zelf aan te passen benaming en daarbij onmiddellijk de lijst van ip adressen van dat toestel. (ik val in herhaling).

Weet dat ik helemaal niet wakker lig van deze onvolkomendheid.