Beantwoorden
BartDG
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

Beste allen,

 

Ik heb jarenlang ingelogd op "Mijn Telenet" met een "w123456" login (1 letter en 6 cijfers dus - het voorbeeld is fictief).  Sinds daaraan was blijkbaar ook mijn "Netweters" account gekoppeld.  

 

Sinds enkele maanden moest ik overgaan naar een login met email.  Ik heb dat gedaan, maar blijkbaar is mijn Netweters login niet meeverhuisd daarmee.  Als ik met mijn email nu inlog wordt dat aanzien als een volledig nieuwe account.  Voor Netweters kan ik gelukkig nog wel inloggen met mijn "w123456" account (maar hoe lang nog?).  Dat is vervelend, want als ik nu iets wil navragen op Netweters dat mijn eigen Telenet account aangaat (en deze tegelijkertijd wil consulteren), dan kan ik dat niet in 1 browser doen, omdat dit aanzien wordt als 2 verschillende accounts.  

 

Het is duidelijk dat Telenet af wil van die oude manier van inloggen.  Voor mij geen probleem, maar ik wil mijn Netweters account en alle historiek ervan ook niet kwijt.  Is er een mogelijkheid dat mijn oude Netweters account ook wordt gekoppeld aan mijn nieuwe account met email login ?  Hoe moet ik dat dan doen?

 

Bedankt!

0 Likes
10 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@BartDG  Ik vrees dat je eventjes gaat moeten wachten tot @Suzy terug uit verlof is. Zij kan ervoor zorgen dat dit een account wordt. Dus eventjes wachten tot ze uitgerust en wel dit bericht onder ogen krijgt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@BartDG  

Dit is iets wat ik ook persoonlijk voor heb gehad. Dat komt omdat Telenet de login's aan het omzetten is. Je kan @Suzy een persoonlijke email doen via je persoonlijke berichten in de Netweters. Geef hierbij je Login + je wachtwoord en de uitleg wat er gebeurd is. Ook je nieuwe Login + wachtwoord geven aan Suzy zodat dit ook later weer gewist kan worden als je oude account in orde is. Dan zal Suzy achterliggend dit terug recht zetten. Nu is ze wel in verlof voor drie weken dus je gaat toch even moeten wachten. Vandaar dat ik ook een vermelding maak van haar naam zodat ze het ook kan zien als ze terug is en dit bericht leest. 

 

Voor je erop komt , ik heb persoonlijk ook aan Suzy gevraagd dit te bekijken achterliggend om voor een oplossing te voorzien als telenet de oude login's gaat omzetten. Want dit is iets waar ik al bang voor was dat het kon gebeuren. Dus weet dat ik dit probleem door gegeven heb en dat er dus achterliggend naar gekeken wordt en dat dit opgelost wordt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BartDG
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

Ok, super bedankt beiden voor het snelle antwoord!  Zijn de drie weken van Suzy's verlof pas gestart? (kwestie van te weten wanneer ongeveer ze terug zal zijn) 🙈

 

En misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik persoonlijke berichten sturen in Netweters?

 

Thx!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@BartDG  Ergens in een topic zal je links wel @Suzy zien staan. Klik daarop en je zal daar zien dat je een PM kunt sturen. Dat geldt ook voor de andere gebruikers.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@BartDG  

Suzy haar drie weken zijn net gestart ja dus je gaat even geduld moeten hebben. 

Schermafbeelding 2021-07-25 om 13.14.06.png

 Kijk naar de afbeelding en dus zal je iets naar beneden moeten scrollen en aan de rechterkant zie je dus dit staan. Klik op het envelopje en je kan een persoonlijk bericht doen naar Suzy. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BartDG
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

Doe ik!  Hartelijk dank voor de snelle service allebei! 👍 😊

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account


@BartDG  schreef:

Doe ik!  Hartelijk dank voor de snelle service allebei! 👍 😊


Als je het op de 2e manier doet moet je gewoon de naam van de bestemmeling intikken bvb. Suzy en zien dat je de juiste neemt. Dit in tegenstelling met antwoorden in een topic daar zet je er @ voor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

Wat betreft dat inloggen: ikzelf heb een vreemde situatie: ik kan hier inloggen zowel met mijn "a123456" als met mijn "mijnnaam@telenet.be". Maakt geen verschil, alles werkt hetzelfde. Net zo op de PC voor Yelo TV.

Suzy heeft het al eens nagekeken en mijn netweters account is gekoppeld aan mijn mail adres. maar de andere login werkt dus net zo goed.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@StefaanH Momenteel is er voor De Netweters  een uitzondering ingewerkt, waardoor je hier nog altijd met je oude login (bv. internetlogin of zelf gemaakte Telenet login) kan aanmelden. Die uitzondering is er trouwens ook voor Telenet Webmail.

Maar in de toekomst zal dit ook op De Netweters verdwijnen en zal iedereen een PID moeten gebruiken overal. Uiteraard gaan wij voor alle klanten die ook een Netweters account hebben er rekening mee moeten houden en ervoor moeten zorgen dat jullie de historiek niet verliezen. Maar dat wordt allemaal bekeken en aan gedacht, dus komt goed. Is ook pas voor einde 2021/begin 2022. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overgang naar "hernoemde" Telenet account

@BartDG ik heb jouw privébericht trouwens net beantwoord. 😉 Sorry voor de delay! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes