Overgang naar "hernoemde" Telenet account
Beste allen,
Ik heb jarenlang ingelogd op "Mijn Telenet" met een "w123456" login (1 letter en 6 cijfers dus - het voorbeeld is fictief). Sinds daaraan was blijkbaar ook mijn "Netweters" account gekoppeld.
Sinds enkele maanden moest ik overgaan naar een login met email. Ik heb dat gedaan, maar blijkbaar is mijn Netweters login niet meeverhuisd daarmee. Als ik met mijn email nu inlog wordt dat aanzien als een volledig nieuwe account. Voor Netweters kan ik gelukkig nog wel inloggen met mijn "w123456" account (maar hoe lang nog?). Dat is vervelend, want als ik nu iets wil navragen op Netweters dat mijn eigen Telenet account aangaat (en deze tegelijkertijd wil consulteren), dan kan ik dat niet in 1 browser doen, omdat dit aanzien wordt als 2 verschillende accounts.
Het is duidelijk dat Telenet af wil van die oude manier van inloggen. Voor mij geen probleem, maar ik wil mijn Netweters account en alle historiek ervan ook niet kwijt. Is er een mogelijkheid dat mijn oude Netweters account ook wordt gekoppeld aan mijn nieuwe account met email login ? Hoe moet ik dat dan doen?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Telenet login