24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hej ik kan sinds kort niet meer via yelo tv kijken via 4G. Heb 4G wel via Proximus, als ik via wifi kijk werkt dit wel.
Ik heb de juiste app, de instellingen staan goed voor via 4G tv te.kijken.
Snap er helemaal niks van.
Heb de app al meermaals terug geinstalleerd maar niks helpt. Iemand een idee
Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: Yelo tv
@Ex-Netweter
Waar je 4G vandaan komt maakt niks uit hé dat zou overal op moeten werken. Heb je ook al eens gekeken of het op een ander toestel wel werkt , op een andere gsm bijvoorbeeld.
Bij mijn vriendin werkt het wel m, zelfde log in of en zelfde abonnement.
Zou denken aan mijn toestel maar dan zou ik via wifi ook niet kunnen kijken. Heel vreemd
@Ex-Netweter
Dan zou het wel aan je toestel kunnen liggen maar meer bepaald aan je 4G toelating van Proximus zelf. Misschien een bepaalde instelling of iets bij Proximus zelf? Geen idee natuurlijk maar aan Yelo of telenet zal je probleem dan niet liggen anders zou je op een ander toestel , die van je vriendin , ook hetzelfde probleem hebben.
@Ex-Netweter welke foutmelding zie je?
Toevallig geen vpn actief op je gsm? Just thinking out loud: als een vpn tunnel actief is naar een land buiten de EU, en al je verkeer wordt via de VPN gerouteerd, dan zal Yelo TV niet werken.
@Ex-Netweter schreef:Hej ik kan sinds kort niet meer via yelo tv kijken via 4G.
vooral 'sinds kort' lijkt me een belangrijke indicatie in je melding.
| Bij mijn vriendin werkt het wel
Heeft je vriendin ook Proximus? verwissel mekaars SIM eens tijdelijk?
Zelfde toestel? zelfde merk? zelfde OS versie? zelfde app versie?
@Ex-Netweter als je de Yelo tv app opendoet, zie je bovenaan rechts 3 puntjes. Als je daar op klikt zie je my profile, daar mag je dus ook op klikken.
Dan onder de 2de gele titel "mobile data" kan je "streaming via 3G/4G or metered connections is allowed" aanduiden. Dit moet aanstaan vooraleer je over 3G/4G kan streamen. Als dit niet aanstaat, kan het een restrictie zijn. Kijk ook eens naar de App info op je toestel. Je kan meestal een "restrict data usage" vinden op je toestel (indien het in het Engels staat). Daar mag je dus geen restricties op zetten, want anders werkt dit ook niet. Als je al deze instellingen nagekeken hebt moet het wel werken veronderstel ik.
Hej bedankt maar dit staat allemaal hoe het hoort te staan.
Nu heb ik een VPN gedownload en als ik me in een ander land zet lukt het wel 😅 snap er niks van
Er is een streamingprobleem. Probeer het later opnieuw..
Nu heb ik een VPN gedownload en als ik me in bijvoorbeeld Frankrijk zet werkt het wel....
@Ex-Netweter schreef:Er is een streamingprobleem. Probeer het later opnieuw..
Nu heb ik een VPN gedownload en als ik me in bijvoorbeeld Frankrijk zet werkt het wel....
Ok, interessant. Dan heeft het effectief wel te maken met het IP adres waarmee je het internet opgaat. Zet je VPN eens af en surf eens naar https://www.whatismyip.com/ .
Welk IP adres krijg je dan? Stuur me dit even in een privé bericht (als je dit ok vindt), want publieke IP adressen van klanten zijn niet toegelaten op dit forum.
We moeten eerst zeker zijn dat Telenet weldegelijk een Proximus IP ziet. Ik denk niet dat Telenet één van deze adressen moedwillig blokkeert.
Om er zeker van te zijn dat er niet achterliggend een VPN actief is, had ik daarom de output van whatismyip.com gevraagd (in een privé bericht), maar ik heb nog niets mogen ontvangen van @Ex-Netweter 🙂
Hej ben redelijk nieuw hier dus weet niet waar ik de privéberichten kan zien. Heb even printscreen genomen.
Krijg het privé niet gestuurd
Kan ik je anders contacteren
Ok @Ex-Netweter , doe het dan zo maar.
Ik heb je afbeelding afgewezen, want persoonlijke publiek IP's mogen niet zichtbaar op dit forum getoond worden. Maar ik heb je IP wel kunnen zien (omdat ik als Krak de rechten heb).
Ik zie een Telenet IP, dus ik vermoed dat je nu op Wifi zat.
Kan je nog eens opnieuw een screenshot sturen, nu met WIFI uit?
Ik zal de image dan wel opnieuw afkeuren 😉