Hey allen,
misschien is het omdat het zondag is, maar ik krijg geen heldere oplossing voor mijn vraag bijeen gesprokkeld.
Zoals (zovele) andere mensen overweeg ik om m'n TV-abonnement buiten te kieperen. Ik heb momenteel een One Up abonnement, met TV Iconic (TV-Box).
We hebben ook Netflix en Disney+. Meestal wordt er TV gekeken via de Chromecast (Google TV), en hoe langer hoe meer on demand en geen 'gezap' meer.
De Telenet TV app op Google TV is leuk, maar qua kijkervaring toch niet hetzelfde als de Digibox.
Ik zou graag overstappen op TV Flow: zo heb je de klassieke vlaamse zenders alsnog bij elkaar, een tv-gids, etc
Mooie tussenoplossing, geen overschakelen meer tussen TV-Box en de chromecast, beter profiel-beheer over apps heen, etc ...
Probleem is nu vooral dat ik dat liever eerst getest had voordat ik m'n abo opzeg (keep the wife happy 🙂 )
Je kan de Flow app echter niet gebruiken als je datspecifiek abo niet hebt. Klantendienst kon me niet goed verderhelpen.
Hoe lang mag je na opzeggen abo je Tv-Box nog bijhouden ? Ik zou kunnen overstappen naar Flow, en als het niet meevalt gewoon meteen kunnen terugswitchen.
Een bijkomend Flow-abo bleek ook niet zomaar te gaan.
Ik begrijp dat ze dit gedrag niet willen stimuleren/faciliteren bij Telenet
Of heeft er iemand screenshots ofzo van de Flow-app ? Of een ander idee hierover?
Ik las ook ergens dat Telenet alles naar de Telenet TV-app wil brengen, na de Yelo dus ook de Flow-app. In dat geval hoef ik natuurlijk niet te testen en kan ik evengoed nu zelf al switchen.
Ik betaal liever 10€ minder per maand voor iets dat geen echte meerwaarde mere biedt, dan neem ik er liever nog een Streamz-abo bij voor meer gerichte content ...