|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Op 12/03/2026 heb ik mijn Telenet TV Box in het Telenet-winkelpunt te Veurne ingeleverd en een abo Telenet TV Flow genomen.
Op mijn factuur van april werd alles correct verrekend. Maar de Telenet TV app werkt sinds een aantal dagen niet! De foutmelding dat de app niet meer werkt met een oude TV-Box slaat nergens op, want voor TV flow heb ik geen Box nodig en de mijne is ingeleverd op 12 maart …
Als Telenet blijft moeilijk doen, overweeg ik een overstap naar Proximus. Ik was destijds bij de allereerste klanten van Telenet en vind het spijtig dat Telenet minder zorg draag voor haar trouwe klanten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@IDES schreef:
De foutmelding dat de app niet meer werkt met een oude TV-Box slaat nergens op.
Ik geloof niet dat je een boodschap krijgt dat de app niet meer werkt met de oude TV-box.
Er bestaat geen oude TV-box ...
De app werkt niet (meer) met de oude digicorder of digibox.
@IDES schreef:... want voor TV flow heb ik geen Box nodig en de mijne is ingeleverd op 12 maart …
Heb je al de klantendienst gecontacteerd? Of de Telenet shop?
Hier kunnen wij je probleem niet oplossen...
Telenet zal jouw toegang tot TV Flow moeten herstellen...
Als tussen 2019 en nu geen wijziging heb gedaan aan je abo zal je nog op oude systeem zitten
Heb je volledig uitgelogd uit je systeem voor de Telenet tv app
Probeer ook eens via de website om in te logen
https://www.telenet.tv/nl/home
De melding die je te zien krijgt spreekt over "verouderde decoder"
Ik kreeg de melding maar heel kort te zien, dus ik heb een video gemaakt om dan een screenshot te kunnen maken.
Vanwaar komt deze info precies? 🙂 En wat bedoel je dan met 'het oude systeem'.
Je informatie lijkt me op het eerste zicht niet juist te zijn, maar je kan/mag altijd wat meer kadering geven natuurlijk. Misschien lees of interpreteer ik het verkeerd.
Even ter bevestiging @IDES , via Telenet TV flow zou je Telenet TV-app gewoon 'moeten' werken. Als dat dus niet zo is, neem je best even contact op met de klantendienst van Telenet. Je hebt dus geen TV-box nodig. Meestal is dit opgelost door even je Telenet TV flow stop te zetten, en opnieuw te activeren.
Ondanks dat ik mijn Tv-box op 12 maart heb afgeleverd in het winkelpunt te Veurne doet Telenet nog altijd precies of ik heb dat niet gedaan! (Zie onderstaande screenshot) “Telenet TV flow stop te zetten, en opnieuw te activeren” : hoe doe je dat?
Spijtig genoeg heeft niemand hier op dit forum toegang tot je klantgegevens, dus ik raad je toch aan om even contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. 🙂 Dat kan telefonisch of via chat: telenet.be/chatmetons
Ook die stopzetting/heractivatie loopt via hen. Maar voor hetzelfde geld ben ik volledig fout, en is het toch nog iets anders.
Ik heb op 21/04 telefonisch contact opgenomen met het winkelpunt waar ik mijn Telenet TV box heb ingeleverd en een abo op Telenet Flow heb genomen.
Zij hebben onmiddellijk contact opgenomen met Telenet en diezelfde dag heb ik van Telenet bericht ontvangen dat Telenet mijn vraag gingen behandelen.
Tot op heden is de zaak nog altijd in behandeling ... Waarom duurt dat toch zo lang! Als de zaak opgelost is, laat ik dat jullie zeker weten.
@IDES Volgens wat ik zie online nu bestaat dat niet meer, kan zijn dat je terug een tv box zal moeten nemen om van de tv app te kunnen genieten.
maar wacht af wat Telenet zal beslissen, je viel nog in het oude abbo toen je de aanpassing hebt gedaan.
dus fingers crossed wat het eindresultaat zal zijn.
Het zal nog even duren
Je kan wel nog tv kijken via compact signaal telenet
@Master-Magic schreef:@IDES Volgens wat ik zie online nu bestaat dat niet meer, kan zijn dat je terug een tv box zal moeten nemen om van de tv app te kunnen genieten.
maar wacht af wat Telenet zal beslissen, je viel nog in het oude abbo toen je de aanpassing hebt gedaan.
dus fingers crossed wat het eindresultaat zal zijn.
Dat Telenet besloten heeft dat niet meer aan te bieden sinds gisteren zou geen invloed mogen hebben op bestellingen die eerder deze maand geplaatst zijn
Deze morgen heeft een medewerker van Telenet mij gebeld om te melden dat hij de zaak had bekeken en in orde gebracht. Het is inderdaad in orde: de app werkt prima. Eind goed, al goed!