Beantwoorden
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Goed nieuws, het is zover! Telenet TV flow is vanaf vandaag beschikbaar op Samsung TV!
 
Heb je een recente Samsung Smart TV van 2019 of jonger, met Tizen platform 5.0, 5.5 of 6.0?
Download dan nu de app rechtstreeks op je TV! Enjoy Streaming!
 
MicrosoftTeams-image (2) (1).png
 
Het Telenet TV flow-team
Tags (2)
74 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

2 vraagjes:

  1. Is er een mogelijkheid om de Flow app te testen? We zitten nu nog in WIGO (in afwachting tot oplossing voor TLC, wat niet beschikbaar is in Flow (we wachten dus op Discovery+)) maar als de app écht goed werkt, kunnen we wel even zonder.
  2. Ik zie dat op jouw screenshot, het thema wit is. Bij mij is dit blauw, persoonlijk ben ik geen fan. Hoe verander je dit?

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Wat een goed nieuws! Maakt mijn dag goed dat de TV-Flow app eindelijk beschikbaar is voor Samsung-tv's. De vormgeving ziet er alvast goed uit.

 

Ik test enkele dagen uit en geef dan mijn bevindingen. Ik hoop alvast dat de haperingen tijdens het streamen via tablet of smartphone verleden tijd zijn nu.

 

Schermafbeelding 2021-05-06 om 18.06.31.png

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@m-jan20 dan kan je nog lang wachten, Discovery+ heeft nog geen plannen in belgie las ik deze week op een ander forum 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV


@Master-Magic  schreef:

@m-jan20 dan kan je nog lang wachten, Discovery+ heeft nog geen plannen in belgie las ik deze week op een ander forum 😉


Link? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Hallo @m-jan20,

 

1. Hiervoor contacteer je best de klantendienst. Je kon vroeger YUGO TV uitproberen als klant met je bestaande profiel. Maar ik weet niet of dat nu nog kan sinds Telenet TV flow.

2. Ik heb het screenshot ook maar doorgekregen van één van de developers 😉 Dit is een screenshot van de Samsung store. Maar ik vermoed dat je op de klantendienst pagina's van Samsung wel kan vinden hoe je het thema kan veranderen.

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Dag @JVer, laat ons zeker je bevindingen weten!

Veel plezier er mee!

0 Likes
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Werkt goed, programma's laden veel sneller dan als je streamt via tablet of smartphone.

Gisterenavond ook geen haperingen tijdens piekmomenten (wat wel zo was tijdens het kijken via tablet of smartphone).

 

De app crashte wel één keer: geen enkele reactie meer in de app bij het indrukken van knoppen op afstandsbedieding. (De tv zelf reageerde wel nog.)

Hierdoor moest ik de app verwijderen en herinstalleren.

Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@HaroenR 

top nieuws! 

 

Ik heb helaas wel al iets vreemd aan de hand en dit op twee verschillende Samsung TV's. Eentje van 2020 en eentje van 2021. Beide toestellen hebben de laatste nieuwe Tizen firmware. Ze zijn allebei met de utp-kabel verbonden. Andere diensten zoals Apple TV, Netflix, YouTube,... werken op beide tv's even goed in de hoogste kwaliteit. Het probleem stelt zich wanneer men naar een bewaard programma wilt kijken. Op de nieuwste Samsung TV komt er na nog geen minuut kijken een foutmelding op het scherm. Zie hieronder. Live kijken lukt voorlopig wel doorlopend. Op de Samsung TV van 2020 lukt daarentegen alles met de nieuwe Flow app, zowel Live als bewaarde opnames.

 

Even wat technische informatie.

  • Flow app versie: 1.0.6 (op beide TV's)
  • 2021 TV: QE65QN95AATXXNPD | Tizen: 1057
  • 2020 TV: QE55Q80TALXXN | Tizen: 1497

Zou het kunnen dat het euvel zich bevindt in het verschil van de Tizen firmware?

1.jpeg

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

samsung QE65QN95AATXXNPD  is dat de juiste nr volgens ik zie is het ingevoerd toestel kan zijn dat met dit te maken heeft. in nederland hebben ze ook problemen gehad met bol toestellen van samsung een ramp nederlandse aps gingen niet of liepen vast

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@Luc 

 

Bedankt voor het meedenken, op de Mijn Samsung pagina vind ik de volgende geregistreerde nummer ook terug: QE65QN95AATXXN

 

Dit toestel is aangekocht via de Belgische tak van Coolblue. Hoe zie je precies dat het ingevoerd is?

 

@HaroenR Zou dit effectief een oorzaak van het probleem kunnen zijn?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

de pd afkortingen na de XXN mag er niet bij staan

van welk land het is is niet duidelijk

 

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/buitenlandse-model/td-p/1312676

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Ik heb nog eens op de tv zelf gekeken en het lijkt dan toch geen import te zijn. Lijkt me ook straf aangezien hij gewoon via Coolblue België gekocht is aan de reguliere prijs.


Ben echt benieuwd waar het probleem aan zou kunnen liggen.

4BBA8542-CCE8-45A9-BB4E-739BE1608EA2.jpeg

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@Frederik81 

Een model van vóór 2019?

 

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@janne_man wat bedoel je precies? Ben niet mee met je vraag. De beide tv’s zijn nieuw. De ene waar alles op werkt is model 2020 en degene met problemen is model 2021; dat is het allernieuwste Neo model van Samsung, is nog maar een maand verkrijgbaar ongeveer. Met name: 

https://www.samsung.com/be/tvs/qled-tv/qn95a-65-inch-neo-qled-4k-smart-tv-qe65qn95aatxxn/ 

 

De andere TV (model 2020) waar alles op werkt:

https://www.samsung.com/be/tvs/qled-tv/q80t-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q80talxxn/ 

 

0 Likes