Telenet-app herkent nieuwe modem niet na overstap ONEup
Dag allemaal
Eergisteren van Yugo naar One Up overgestapt.
Gisteren mijn modem vervangen naar de nieuwste … Eerst had ik problemen in verband met mijn internetsnelheid. Ging steevast niet hoger dan 90Mbps via bedraad netwerk. Dit probleem is inmiddels al opgelost, maar nu zit ik met het volgende probleem: de Telenet app zegt dat mijn modem offline is. Volgens de website staat deze echter wel online, alsook heb ik uiteraard de reset al uitgevoerd. Had ook contact opgenomen met de helpdesk, maar we zijn er niet uitgekomen en ze stellen voor om een technieker in te schakelen. Voor ik een afspraak maak met een technieker, had ik graag eens gehoord of iemand dit probleem ook heeft gehad? Ik vermoed dat mijn app de oude modem nog zoekt, en de nieuwe niet herkent. De nieuwe heeft de instellingen van de oude overgenomen.
(En neen het heeft niet te maken met het rode bolletje bij Payments. Ik heb nog een halve maand. 😂)
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet app herkent modem niet
- Labels:
-
Telenet-app