24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
De Telenet apps zijn allemaal verdwenen op Google Play Store?
Bv de Telenet TV app: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
Als ik zoek naar Telenet, dan vind ik niets terug in de Google Play Store. Alle apps zijn verdwenen.
Wat is er gaande bij Telenet? Is écht alles kapot aan het gaan door het nieuwe IT systeem?
Wanneer gaan daar eens koppen rollen en gaan we enkele beslissingen terugdraaien?!?
@Lieselot91 De vraag is hoe dit komt? Heeft Telenet de Google Play regels overtreden? Indien ja: welke regels en wat is de impact op ons als klant? Is er een veiligheidsrisico? Dit probleem houdt al meerdere dagen aan. Er moet toch iets grondig fout zijn ...
Welke regels ze overtreden hebben,mocht dat zo zijn zal jij achter vissen.
Dat hoeven ze jou niet te zeggen.
Het kan ook een zeer banale fout zijn 😉
Maar als een bedrijf zoals Telenet duurt dit VEEL te lang, totaal geen communicatie, de enigste mails die ik krijg zijn prijsverhogingen
@francis6 schreef:Als je apk via je link wil installeren, komt de melding dat het schadelijk kan zijn..
Komt bij dat je ws weer een hele dag bezig bent..en het uiteindelijk niet lukt.
Deze melding krijg je altijd als je een APK wilt installeren (sideloaden).
Heb zopas de Telenet-TV APK geïnstalleerd op een Chromecast met Google TV.
Perfect gelukt, ook het inloggen.
Nooit, nee nooit heb ik voorheen een chromecast nodig gehad om Apps te downloaden. Als je om een brood gaat, moet je dan ook eerst om toelatingen in 3 kantoren??
En dat riedeltje van tn, dat ze " er mee bezig zijn" en "we op de hoogte gehouden worden" ben ik al even beu als dat wachtmuziekje van Steve Miller..
Verder respect voor zij die de helpdesk bemannen en het tegenovergestelde voor degenen die dit bedrijf "runnen"..
Wat heeft Telenet precies mispeuterd? Apps worden niet zomaar verwijderd hé.
Hoeveel waarschuwingen van Google heeft Telenet de voorbije maanden genegeerd?
(https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2477981?hl=nl)
Heb jij daar als scarlet klant last van?
Je spreekt precies van ondervinding,ook ergens bij een (provider) buitengegooid.
Heimwee naar Telenet,je kan er niet wegblijven,valt iedere dag wel meer en meer op.
Telenet lost dit zelf wel op.Zie vorige moderator post.
Waarom denkt iedereen hier dat telenet stout geweest is ? dat is niet noodzakelijk het geval het kan gaan om aanpassingen aan een app die google vereist dat je doet voor een bepaalde datum of ze gooien je app eraf bij google denken ze graag dat ze God zijn...
De apps van Orange TV Plus, TV Vlaanderen, Proximus Pickx, VRT MAX, VTM GO en GoPlay zijn niet verwijderd.
Tja, aan wie ligt het dan? Niet aan Google.
Sluikreclame 🙄 valt wel op.
Alleen,niemand volgt je naar jou waardeloze provider,met duizenden openbare klachten.
@Ex-Netweter
Als er problemen zijn met een app en de maker moet een nieuwe versie uploaden naar Google wordt deze niet direct online gezet weer, Google test deze zelf ook eerst, kan 2 tot 3 dagen duren eer deze weer in de App Store staat, de vraag is dan ook of Telenet dit snel kan oplossen de fout of probleem voor alle apps, je weet zelf dat elke app anders in elkaar zit en dit niet zo snel kan opgelost worden, er kruipt tijd in ook,
laat Telenet wat tijd om het op te lossen en dan de apps te laten keuren door Google, het komt wel in orde,
en andere aanbieders kunnen dit ook tegen komen als ze iets verkeerd instellen in de app en niet door Google wordt aanvaard.
niemand is er van gespaard die een app maakt, heb het zelf ook al mogen ondervinden.
ps: die pickx app van Proximus is ook niet feilloos, daar zitten ook nog veel bugs in, maar daar is nooit iets mis mee volgens u he 😉
@Master-Magic schreef:laat Telenet wat tijd om het op te lossen
Gaat het deze keer over weken of maanden? Ondertussen kan iedereen gelukkig wel via andere apps tv kijken. 😉
Er is meer dan Google🙄
Wie zoekt die vind.
@Ex-Netweter
Misschien kun je dan best eens contact zoeken met iemand van Telenet en Google zelf en dan ga je met hun eens aan de tafel om het te bespreken , dan weet je of het weken of maanden duurt.
Via andere apps is perfect mogelijk om tv te kijken maar die van Proximus werken niet feilloos ( voor je het niet weet ik heb voor Proximus gewerkt dus je moet mij niet gaan zeggen dat daar alles goed werkt want dat is het zeker niet )