Beantwoorden
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone ,tablet en pc

 

wel via digicorder  de rest werkt perfect

 

er staat in scherm  ( Herbekijk dit programma tot 7 dagen terug op je Digibox met streamz)

456 (2).png

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/

 

 

 

 

0 Likes
42 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@luc55 

 

Ik heb het net zelf eens getest. Via de PC geen enkel probleem, startte meteen op.

Via de smartfoon liep het iets minder vlot. Bij het starten van Yelo geraakte ik eerst niet aangelogd, drie keer moeten proberen, dan ging het. Een programma terugkijken liep ogenschijnlijk vlot, maar het scherm bleef zwart. Opnieuw geprobeerd en de vierde poging was succesvol, het terug te kijken programma was netjes op het scherm van de foon.

Ik zou dus zeggen: blijven proberen ... Tenzij je effectief foutmeldingen krijgt, dan is er iets anders aan de hand bij u.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@luc55 

Ik heb, om zeker te zijn, hetzelfde programma als jij uit uw screenshot opgevraagd. En ook dat speelt probleemloos op PC ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH @luc55 

Hier eens geprobeerd met FC de kampioenen op een, met de yelo app en de tv app omdat ik ci module heb en tv box kan ik beide apps gebruiken 😉

op de yelo app starte het programma niet op van gisteren, stond bij dat ik streamz abbo moet nemen, bij de tv box app starte die direct op van gisteren, 

dit op de iPhone getest omdat ik niet thuis ben 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@Master-Magic 

Heb je die poging op de foon enkele keren herhaald? Ik heb het ook drie keer moeten proberen vooraleer het op de foon lukte. Niet omwille van Streamz, maar gewoon omdat ik er niet in geraakte. In Yelo TV dus.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH4 keer geprobeerd maar lukt hier niet, of moet zijn dat wie via ci module werkt niks kan terugkijken omdat ik geen opname optie heb via ci module en het enkel live kijken is, 

via tv app van de tv box lukt het direct.

ga eens kijken of er iets is van vermeld in mijn.Telenet bij mijn 2 tv account.

update: net eens gekeken, zie enkel staan ci module 1300, niks van info via smartphone, via pc zie je meer info.

zijn dan nog geen stap verder.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Eigen Digicorder en CI+ module. Terugkijk tv op Yelo werkt niet. Nog eens gekeken op de zenderkaarten van Telenet.

Voor Digicorder/Digibox:

janne_man_0-1658041149272.png

 

Voor TV-box:

janne_man_1-1658041212494.png

 

Ik weet dat deze zenderkaarten niet voldoende recent zijn, maar voor zover ik weet was dit een beperking van de Yelo tv app ten opzichte van de telenet tv app.

@StefaanHzou je toch nog eens willen testen, mijn kritische ik heeft het wat moeilijker met je vasstelling dat terugkijk tv werkt met de yelo tv app, tenzij je een recentere versie van de yelo tv app zou hebben.  Ik zie voor mij geen recentere versie, de versie die ik heb (op Android) is 5.0.6 (te zien via instellingen, apps, yelo).

@SuzyDaar lijkt toch iets niet te kloppen: ofwel is de webpagina naar waar @luc55 verwijst verkeerd, ofwel is er een probleem met de yelo app.

Om het duidelijk te maken hier een schermafdruk van het bewuste gedeekte:

janne_man_0-1658043174076.png

 

Niet meer gericht aan @Suzy  (zij en (de meeste van) haar collega's zijn daar immers ook slachtoffer van en moeten zich in stressvolle bochten wringen om een min of meer palusibele reactie te kunnen geven en tevens loyaal blijven aan hun werkgever).

Ik kan me echt niet van de indruk ontdoen (subjectieve waarneming, maar gevoelsmatig is dit belanrijk, en kan enkel weerlegt worden door objectoeve cijfergegevens) dat Telenet de laatste tijd meer om meer klungelt. Ik ga niet speculeren of dit komt door teveel bepsaringen op het personeel, teveel uitbesteden aan externe firma's; een onbekwame directie, ...). Wat ook de oorzaak moge zijn, Eens de het KB verschijnt met het maximale bedrag dat de provider mag aanrekenen voor het behoud van het of de e-mailadressen, mag Telenet nier verwonderd zijn van de eerste fase van een tsunami (de erste fase is het ver wegtrekken van het water).

 

 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 528
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Hier lijkt inderdaad iets niet te kloppen. Ik geef het graag intern door.

 

@luc55 Heb je het in verschillende browsers getest? Zo ja, de welke? Kan je even laten weten welke app-versie je gebruikt op de smartphone en tablet, de login die je gebruikt en de software versie van jouw toestellen?

 

@StefaanH Het zou niet mogen dat dit pas na x-aantal pogingen werkt. Zou van de eerste keer in orde moeten zijn. Ook jij mag even jouw app-versie, software versie en login delen.

 @Master-Magic Zelfde voor jou. Welke app- en software versie heb je op jouw smartphone en welke login gebruik je?

 

Bedankt om de melding te maken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Firefox, Chrome, Edge  alle 3 getest geen mogelijkheid

Screenshot_20220718-002515.pngScreenshot_20220718-001459.png

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@janne_man en @Bjarne 

Ik heb dus nogmaals alles eens getest en dit keer verliep alles vlekkeloos van de eerste keer, net zoals de vorige test op de PC. Nu dus ook op de smartfoon.

Ik heb op de foon dezelfde versie van Yelo TV als jij, @janne_man, mijn foon is een samsung s8 met android 9.

 

Van deze kant dus geen probleem met Yelo TV en terugkijk TV, noch op de PC, noch op de foon. Misschien omdat ik oudere software (OS) heb? PC nog Win 7 en foon Android 9. Ik zou er niet van verschieten ... Op mijn tablet hoef ik niet te proberen, dat lukt niet meer. Android 4.3 .... 😲


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH @Bjarne 

Als het bij iemand anders gaat en bij mij niet dan vraag ik me af wat de verschillen zijn.

Ik probeer opnieuw, maar ik kan geen enkel programma in de programmagids van het verleden iets aanklikken, ik probeer dit op mijn smartphone en op mijn tablet.

Ik stel vast dat ik twee geristreerde toestellen heb, mijn tablet en mijn vorige laptop.  Er staat wel dat ik maximaal 5 toestellen kan registreren, maar als mijn zeldzame grijze cellen mij niet in de steek laten dan had ik destijds met mijn abonnement slechts recht op twee toestellen. Men weet immers nooit. Ik verwijder mijn vorige laptop en kijk na wat ik moet doen om een toestel te registreren.

janne_man_0-1658218682746.png

Hier loopt het fout. Ik wil geen extra pakket. Ik ben niet geïnteresseer noch in Streamz, noch in Play More, noch in Play Sports. Ik wil gewoon de terugkijjk tv die Telenet gratis aanbied wegens het niet meer volledig kunnen doorspoelen op de Digicorder. (Eigenlijk is het geen gratis aanbieding maar een vergoeding in natura voor het gemis van het absolute doorspoelen.

Omdat ik niet il betalen voor iets dat ik niet wens, probeer ik te kijken naar iets wat gratis is en hoop hierdoor de registratieprocedure te doorlopen. Verkeerd gedacht.

Ik zie twee mogelijkheden om dit probleem op te lossen:

  • ofwel wordt het terugkijken behandeld op dezelfde manier als het gratis bekijken aanbod
  • ofwel wordt de registratieprocedure gestart de eerste keer dat men tracht iets terug te kijken via de programmagids in Yelo.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@janne_man 

Ik denk niet dat het aan een teveel van geregistreerde toestellen gaat liggen. Wanneer je wil inloggen ga je in dat geval een vermelding daaromtrent krijgen. Jij kan niet eens aanloggen ....

Ik heb wel Streamz. Niet uit vrije keuze, het is mij opgedrongen omdat ik Play had. Ik ben daar nog steeds slecht gezind over, want al die films hoef ik niet maar ik mis wel mijn themakanalen. Ik heb het maar zo gelaten omdat mijn madam niet zonder terugkijk TV kan.  En af en toe is er een van de kids thuis en die kijken dan wel eens een filmke.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH 

Of wel Play More , dan heb je de thema kanalen , of wel de tv box dan heb je zeker terug kijk tv 😊


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone


@patrick37  schreef:

@StefaanH 

Of wel Play More , dan heb je de thema kanalen , of wel de tv box dan heb je zeker terug kijk tv 😊


Ik ken die mogelijkheden Patrick, thx, maar geen van beide is een optie voor mij.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH 

Het probleem is dat iemand die noch Steamz, noch Play More, noch Play Sports heeft, onmogelijk kan registreren. Niet gereistreerd gen terugkijk tv op Yelo.

Dat probleem lossen de Netweters niet op. Ik gebruik Yelo als tv gids en om soms een opname te starten. Tv kijken doe ik met een tv-toestel. Bijgevolg voel ik me niet geroepen om dit te melden aan Telenet. Als @Moderator dat wil doorgeven als een algemene case, dan kan het probleem opgelost worden.

 

0 Likes