24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone ,tablet en pc
wel via digicorder de rest werkt perfect
er staat in scherm ( Herbekijk dit programma tot 7 dagen terug op je Digibox met streamz)
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/
Is dat een conclusie die je zelf trekt of heb je die info ergens gevonden? Of anders geformuleerd, heb je weet van lotgenoten die hetzelfde ervaren?
Het zou uiteraard kunnen dat het effectief zo is, maar ik heb het nog nergens "op papier" zien staan ...
Dat is mijn conclusie ten gevolge van deze draad en hetgeen ik zelf heb kunnen vasstellen in Yelo en op mijn Telenet.
Er zal vlug een oplossing moeten komen
Het terug kijk tv wordt een deel ondersteund door de reclame en exclusief reclame
een reclame spotjes dat niemand ziet heeft geen betekenis
en is weggegooid geld voor de adverteerders
Niet helemaal hé @luc55 , bij het gewoon kijken heb je die reclame evenzeer, dus slikken zal je. Tuurlijk zou het minder zijn voor de adverteerders indien de reclame ook doorgespoeld kon (blijven) worden, maar de rechtstreekse kijker telt ook mee hé.
@luc55 @janne_man als het niet lukt om in te loggen en je hebt enkele malen nodig om het wel te doen lukken krijg je dan een zwart scherm of iets specifiek te zien? Jullie krijgen geen error te zien? Als dat wel zo is mag je daarvan zeker een screenshot doorsturen. Dan kunnen we het verder laten nakijken.
Dit zou zonder problemen moeten lukken, dus we onderzoeken het graag als het fout loop!
Alvast bedankt!
Alles werkt maar geen terug kijk tv op pc en smartphone
nog geen vooruitgang te zien
binnenkort testen we op smartphone van apple
ik hou jullie op de hoogte
zal nog niet eenvoudig zijn om op te lossen
@bert_ Als ik via iPhone yelo gebruik krijg ik dit voor een programma terug te kijken.
heb Yelo via mijn ci module maar er werd hier gemeld dat dit niet werkt voor ci gebruikers de terug kijk optie.
live kijken kan wel.
Zoals ik dacht niets verandert
Je zal geen verbinding met je harde schijf kunnen maken dat is alles .
Het gaat over yeloplay.be en over de yelo app (op Android). Het inloggen is geen probleem, dat werkt. Het kijken naar een uitzending gaat ook prima. Hiervoor is geen registratie nodig. Het probleem is dat ik onmogelijk kan registreren want ik heb geen Streemz, noch Play More, noch Play Sports. Als je toestel (in combinatie met app of browser) niet geregistreerd is kan je in de tv-theek enkel dat zien dat onder gratis staat. Voor terugkijk tv kan je enkel, als je het juiste pad volgt nieuws en weerbericht uitgesteld kijken. Maar dat is al altijd zo geweest. Het is het nieuwe gratis aanbod van terugkijk tv, wat reeds in onder andere het abonnemenet van Streamz begrepen was, waar klanten zonder Streamz, Play More of Play Sports niet aan kunnen.
Voorbeeld: Via de programmagids van yeloplay.be kies ik vorige dinsdag en klik ik op FC De Kampioenen. Ik krijg dan volgend (extract) scherm:
Als men met de muis over het icoontje van terugkijk-tv gaat, dan leest men de tekst Beschikbaar met terugkijk tv. Niets is aanklikbaar.
Als ik hetzelfde doe met een VTM of een Vier zender, heb ik dezelfde reactie als bij een VRT-zender.
Simpel gezegd, het enige wat moet gedaan worden is de terugkijk tv buiten de registratie zetten. Of men laat toe aan alle gerechtigde Yelo gebruikers om hun toestel te registreren.
Dat is allicht een zware beslissing die iemand zal moeten nemen na het nodige aantal vergaderinge! (sorry, ik kon even mijn sarcasme niet laten).
Hallo, @janne_man Bedankt voor de uiteenzetting. Ik zal het verder voor je navragen in verband met de registratie en/of terugkijkt v op Yelo. Als we meer nieuws hebben, laten we het zeker weten! No worries over het sarcasme! 😉
Gr& Thx!
Bert
Hallo Bert
al een update
Bedankt Luc