Beantwoorden
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone ,tablet en pc

 

wel via digicorder  de rest werkt perfect

 

er staat in scherm  ( Herbekijk dit programma tot 7 dagen terug op je Digibox met streamz)

456 (2).png

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/

 

 

 

 

0 Likes
42 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5189
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@janne_man 

Is dat een conclusie die je zelf trekt of heb je die info ergens gevonden? Of anders geformuleerd, heb je weet van lotgenoten die hetzelfde ervaren?

Het zou uiteraard kunnen dat het effectief zo is, maar ik heb het nog nergens "op papier" zien staan ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@StefaanH 

Dat is mijn conclusie ten gevolge van deze draad en hetgeen ik zelf heb kunnen vasstellen in Yelo en op mijn Telenet.

  1. er zijn verschillende Netweters die melden dat terugkijk-tv niet werkt op Yelo, jij was de enige uitzondering
  2. vermits ik twijfelde aan je reactie
  3. je hebt de test opnieuw gedaan en herbevestigd, ik nam aan dat het dus bij sommigen lukt en bij andere niet
  4. ik controleerde hoe te registreren
  5. Ik krijg in geen enkel geval de mogelijkheid om te registreren (vroeger is me dat ooit gelukt)
  6. Jij hebt Streamz en daardoor kan je registreren. Dat is het enige verschil tussen mijn installatie en de jouwe
  7. Ik hou geen rekening met jouw versie van Android omdat de versie van Yelo gelijk is
  8. hoogstwaarschijnlijk is er hetzelfde probleem met yeloplay.be want ook daar kan ik niet registreren
  9. Telenet zal nagelaten hebben de nodige aanpassing te doen langs de server kant (gemeen voor app en yeloplay.be)
  10. Voor de veralgemening van gratis terugkijk tv, moest men inderdaad Streamz, Play More of Play Sports hebben voor terugkijk tv
  11. Nu moet deze vorm van terugkijk tv behandeld worden op dezelfdd manier als rehtstreeks kijken (tot mijn verwondering werkt dit zonder registratie, aanmelden volstaat)
  12. Op basis van al deze overwegingen kom ik tot mijn besluit en vermits een zekerheid van 100% niet bestaat, ben ik slechts zeker voor 99% (cijfers na de komma zijn zonder betekenis).
  13. met al het voorgaande ben ik ervan overtuigd dat terugkijk tv op de Yelo app niet lukt
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Er zal vlug een oplossing moeten komen

Het terug kijk tv wordt een deel ondersteund door de reclame en exclusief reclame

een reclame spotjes  dat niemand ziet heeft geen betekenis

en is weggegooid geld voor de adverteerders

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5189
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@luc55 

Niet helemaal hé @luc55 , bij het gewoon kijken heb je die reclame evenzeer, dus slikken zal je. Tuurlijk zou het minder zijn voor de adverteerders indien de reclame ook doorgespoeld kon (blijven) worden,  maar de rechtstreekse kijker telt ook mee hé.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@luc55  @janne_man  als het niet lukt om in te loggen en je hebt enkele malen nodig om het wel te doen lukken krijg je dan een zwart scherm of iets specifiek te zien? Jullie krijgen geen error te zien? Als dat wel zo is mag je daarvan zeker een screenshot doorsturen. Dan kunnen we het verder laten nakijken. 

Dit zou zonder problemen moeten lukken, dus we onderzoeken het graag als het fout loop! 

Alvast bedankt!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Alles werkt maar geen terug kijk tv op pc en smartphone

nog geen vooruitgang te zien

binnenkort testen we op smartphone van  apple

ik hou jullie op de hoogte

zal nog niet eenvoudig zijn om op te lossen

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Screenshot_20220720-224325.png

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@bert_ Als ik via iPhone yelo gebruik krijg ik dit voor een programma terug te kijken.

A0E8EE33-306E-4A32-8720-4C1752B95EDD.jpeg

heb Yelo via mijn ci module maar er werd hier gemeld dat dit niet werkt voor ci gebruikers de terug kijk optie.

live kijken kan wel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Zoals ik dacht  niets verandert

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

4562 (2).png

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Je zal geen verbinding met je harde schijf kunnen maken dat is alles .

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5189
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@luc55 

Ik heb zonet op mijn foon hetzelfde programma opgevraagd en het verschil met uw screenshot is dat ik er een wit driehoekje heb opstaan om het afspelen te starten.

 

Screenshot_20220720-231616_Yelo.jpg


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

@bert_ 

Het gaat over yeloplay.be en  over de yelo app (op Android). Het inloggen is geen probleem, dat werkt. Het kijken naar een uitzending gaat ook prima. Hiervoor is geen registratie nodig. Het probleem is dat ik onmogelijk kan registreren want ik heb geen Streemz, noch Play More, noch Play Sports. Als je toestel (in combinatie met app of browser) niet geregistreerd is kan je in de tv-theek enkel dat zien dat onder gratis staat. Voor terugkijk tv kan je enkel, als je het juiste pad volgt nieuws en weerbericht uitgesteld kijken. Maar dat is al altijd zo geweest. Het is het nieuwe gratis aanbod van terugkijk tv, wat reeds in onder andere het abonnemenet van Streamz begrepen was, waar klanten zonder Streamz, Play More of Play Sports niet aan kunnen.

Voorbeeld: Via de programmagids van yeloplay.be kies ik vorige dinsdag en klik ik op FC De Kampioenen. Ik krijg dan volgend (extract) scherm:

janne_man_0-1658359252416.png

Als men met de muis over het icoontje van terugkijk-tv gaat, dan leest men de tekst Beschikbaar met terugkijk tv. Niets is aanklikbaar.

Als ik hetzelfde doe met een VTM of een Vier zender, heb ik dezelfde reactie als bij een VRT-zender.

Simpel gezegd, het enige wat moet gedaan worden is de terugkijk tv buiten de registratie zetten. Of men laat toe aan alle gerechtigde Yelo gebruikers om hun toestel te registreren.

Dat is allicht een zware beslissing die iemand zal moeten nemen na het nodige aantal vergaderinge! (sorry, ik kon even mijn sarcasme niet laten).

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Hallo, @janne_man  Bedankt voor de uiteenzetting. Ik zal het verder voor je navragen in verband met de registratie en/of terugkijkt v op Yelo. Als we meer nieuws hebben, laten we het zeker weten! No worries over het sarcasme! 😉 

 

Gr& Thx!

Bert 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone

Hallo Bert

al een update

Bedankt Luc

0 Likes