24757
netweters
|
152418
antwoorden
|
20700
vragen
|
Terugkijk TV yelo werkt niet via smartphone ,tablet en pc
wel via digicorder de rest werkt perfect
er staat in scherm ( Herbekijk dit programma tot 7 dagen terug op je Digibox met streamz)
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/
Bedankt voor antwoord
Bedankt voor de info
@luc55 @janne_man @Master-Magic Ik heb jullie gegevens vorige week doorgegeven als voorbeeld voor de collega's om te onderzoeken. Ze hebben ontdekt dat er ergens toch iets mis zit qua provisioning in de achterliggende systemen. Mogelijks zijn een aantal andere klanten hier ook door geïmpacteerd (maar zeker niet alle gewone Telenet TV-klanten). Op elk van jullie klantennummers wordt nog een dossier aangemaakt om dit verder te kunnen onderzoeken. Maar men is er dus mee bezig. 😉
Bedankt voor de info
De terug kijk tv werkt voor de dag zelf en de dag er voor
In menu kan je nog geen 7 dagen terug op android 12 of apple iOS 15 telefoon werkt het niet
dit ontbreekt nog
op de pc met windows 11 werkt de 7 dagen nu ook
als je scrolt in de app kan je wel tot 7 dagen terug gaan maar dit is niet de bedoeling
er is al veel werk geleverd nog een paar details
Ik heb alles eens hertest en kom tot hetzelfde resultaat als @luc55.
Op smartphone (Android 10): met de programmagids kan ik slechts één dag teruggaan. De terugkijk tv werkt op die dag. Als het programma dat ik op gisteren kies een serie is, dan kan ik vorige uitzendingen van deze serie (binnen de week) ook terugkijken.
Op tablet (Android 9) werkt het terugkijken nu volledig correct.
Via de website yeloplay.be (Windows 11, ik heb mij beperkt tot Firefox) werkt het terugkijken nu volledig correct.
Nu nog voorzien om op smartphone tot zeven dagen terug de programmagids kunnen oproepen en dan is het 100%.
Een grote dank u en 👍👍👍, die je mag doorsturen naar de mensen die het werk gedaan hebben.
@janne_man & @luc55 Bedankt voor jullie feedback. Goed dat het kijken via Terugkijk TV al terug werkt.
Jullie suggestie over het dropdown-menu waar je de dag kiest zullen we nog doorgeven, ter info.
Andere klanten die mogelijks hetzelfde issue hadden worden de komende periode nog gefixt.
Bedankt ook aan jullie voor het snel aan te pakken
In menu kan je nog altijd geen 7 dagen terug
Het valt til volgende week start tv seizoen
Nog 1 ding in orde brengen
Bedankt luc
De app er af gehaald en terug op gezet geen verandering de 7 dagen terug kan je niet nemen op android en iphone
Hallo niets meer gehoord
de 7 dagen selecteren werkt nog altijd niet enkel gisteren dat is alles
bedankt luc