24751
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.
Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?
Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3
App verwijderen en installeren haalt niets uit.
Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijg dit probleem nu ook. Is er een oplossing?
zal eens bellen...
Als men belt (heb ik weken terug ook eens gedaan)........maken ze enkel "blazen" wijs.
Al een tijd hetzelfde probleem en daarover net contact gehad met klantendienst. Zij kennen het probleem; werkt niet met android 10, maar werken eraan..
Ik heb sinds vandaag 29/2 het probleem dat triiing niet meer werkt. Is begonnen na de update van mijn gsm Samsung S9 vorige nacht. Geen verbinding met wifi volgens de app. Wifi is nochtans ok. Verwijderen en herinstallatie helpt niet.
Beste,
Tot op vandaag heeft Telenet nog geen nieuws omtrent dit probleem juist ingebeld.
Er is iets aan het veranderen. Voorlopig nog slechter dan het was, maar misschien wordt het beter.
Men zou nu kunnen zeggen: men is er mee bezig.
@louishufk schreef:Men zou nu kunnen zeggen: men is er mee bezig.
Dan zijn ze er toch nog maar pas mee begonnen, want toen ik deze topic begon was het september.
Op Android 10 nog steeds geen verbinding. Dit is de reden waarom ik telenet gebruik, dus ik
Op android10 nog steeds geen triing. Vermits triing de reden voor keuze telenet was, kijk ik nu voor privé en bedrijf voor een andere provider. Zelfde uitleg trouwens voor de freephone-app voor bedrijf. Deze werkt ook niet meer doordat de ontwikkelaar telenet in de steek liet (of omgekeerd). Ik heb ook play, en dat stelt ook al niet veel meer voor. Telenet kost me in totaal een kleine 200€/maand. Daarvoor mag je toch wel wat betere service verwachten.
Heb je deze uitleg ook gegeven aan Telenet zelf?
Wij kunnen er hier niets aan doen. Maar misschien kan je wel wat forceren in een rechtstreeks contact met Telenet.
Telenet weet dit, maar zegt dat er voorlopig geen oplossing volgt...