24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.
Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?
Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3
App verwijderen en installeren haalt niets uit.
Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben eens in mijn telenet gaan kijken of er langs die kant niets te forceren valt.
Wat ik daar te zien krijg is een klein beetje dramatisch.
Daar werkt het een en ander niet naar behoren. Mogelijks werkt bij u alles nadat telenet zijn problemen opgelost heeft.
@louishufk ik heb ook gemerkt dat bepaalde dingen niet correct werken via 'mijn Telenet'. Ik heb dit door gegeven aan de betrokken diensten via Messenger. Morgen zal er naar gekeken worden denk ik aangezien vandaag feestdag is.
Sorry was misschien even off topic maar heb het dus gemeld.
Ik heb zonet gebeld met de helpdesk inzake de 'mijn telenet website'.
Alle toestellen opnieuw uit en aan gezet en mijn Triiing is terug zichtbaar op Mijn Telenet.
Nog een beetje onleesbaar maar doenbaar.
De ontkoppelingen zijn gebeurd.
Ondertussen zijn onze triiing apps terug aan het werk.
Bedankt hier allemaal voor de hulp