24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Ik kan mijn verbruik (vast en mobiel) niet raadplegen. Op mijn desktop krijg ik 'Er ging iets mis. We konden jouw gegevens niet ophalen. Probeer opnieuw'.
In de app krijg ik 'No chart data available'.
Ook mijn vast verbruik op de factuur voor de maand mei klopt langs geen kanten: veel te laag.
Wat een knoeiboel!
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Verbruik niet raadpleegbaar
Bij mij werkt het nog steeds niet.
Niet leuk om dit te lezen hopen dat het maar paar gevallen zijn anders zal het later problemen zijn
om de juiste verbruik gegevens te controleren
Er is wel werk gestoken in een nieuwe app wie weet helpt het
Ik kan mijn vast internetverbruik nog altijd niet raadplegen. Niet via de app en niet via de desktop. Het scherm blijft gewoon leeg.
Ik vind dit onaanvaardbaar.
Ik vind de situatie van de app eigenlijk ook een beetje onaanvaardbaar. De app van Telenet is al zéér basic, en van die basic functies werkt quasi niks 😕
Een provider app zou dit moeten kunnen:
Vorige week zou er een fix uitgerold moeten zijn voor de problemen met het verbruik via MyTelenet. Kunnen jullie ons laten weten wat de status is van jullie verbruik in MyTelenet (zowel vast als mobiel). Probeer zo specifiek mogelijk te vertellen wat je ziet of opmerkt, stel dat er toch nog iets niet zou kloppen. Screenshots zijn dan ook zeker welkom, maar hou er rekening mee dat je jouw persoonlijke gegevens dan eerst afschermt.
Bij mij werkt het ook terug.
Volledig opgelost is het toch niet, want na een verhuis heb ik hetzelfde probleem. Is een ander onderwerp over aangemaakt; men is ermee bezig en ik zou per SMS verwittigd worden bij updates.