|
25.645
netweters
|
158.695
antwoorden
|
|
21.402
vragen
|
Hallo collega's,
Vandaag heeft een klant van mij contact met me opgenomen om te vragen welke coax- en UTP-kabels nodig zijn voor een nieuwe installatie.
Ze heeft onderstaande melding gekregen :
Deze melding is vrij verwarrend, omdat niet wordt aangegeven waarvoor de coax- en UTP-kabel nodig zijn.
De tekst zou aangepast moeten worden om duidelijk te maken dat er een coaxkabel in huis moet binnenkomen (meestal vanop de straatkant) om de Telenetrouter aan te sluiten. Niet iedereen kent het verschil tussen een UTP- en een coaxkabel blijkbaar. Ze voorzien dan meestal gewoon een lossen coax kabel en UTP kabel vanuit de winkel.
Wat is jullie mening hierover ?
Voor de binnenbekabeling lijkt dit toch wel correct, maar wel heel algemeen?
Zou het duidelijker zijn als deze link eraan toegevoegd wordt?
De link naar de info op de website zou inderdaad wel helpen, maar is dit echt de enige communicatie?
Ik zou toch verwachten dat wanneer dit soort afspraak gemaakt wordt de nodige informatie meegedeeld en indien mogelijk gemaild wordt.
@ChristofM Deze link is al een begin maar de klant vond dit niet duidelijk genoeg. Ze dacht dat ze de coax en UTP kabel zelf moest kopen en aansluiten voordat de technieker langskwam. Dit kan niet de bedoeling zijn. Deze info staat trouwens onder "mijn afspraken" als de klant een nieuwe installatie aanvraagt.
Misschien moet dit herbeken worden ?